Matematyka, a matematyka stosowana
Studia: Matematyka, a matematyka stosowana − studia
Dzień dobry!
Tak, jak widać w temacie, interesują mnie różnice między tymi kierunkami studiów. Doczytałam,
że na matematyce stosowanej jest informatyka − czy poziom tej informatyki jest wysoki i jak to
ogólnie wygląda? Czy między nauczycielem informatyki po matematyce stosowanej, a takim ze
studiami podyplomowymi z informatyki jest duża przepaść? Czy matematyka stosowana bardziej
przypomina matematykę, czy jednak informatykę (chodzi mi o ilość danych zajęć, może nacisk na
dany przedmiot)? Będę wdzięczna za każdą, nawet najmniejszą, różnicę, jaką mi Państwo
przytoczą.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
19 wrz 16:42
Maciess: Podpinam się pod ten wątek
19 wrz 16:49
Adamm:
Studiuję matematykę.
Wydaje mi się że stosowana to raczej taka informatyka + statystyka
chociaż tej informatyki jest więcej niż normalnie, to raczej jest jej mniej
19 wrz 18:20
Adamm:
Jak już wiesz na jaki uniwerek/politechnikę chcesz pójść, to sprawdź rozkład zajęć
19 wrz 18:21
Adamm:
Myślę że matematyka stosowana przypomina jednak bardziej matematykę, ale ma więcej
przedmiotów informatycznych
19 wrz 18:23
Studia : @Adamm a studiujesz na uniwersytecie czy politechnice? Zastanawiam się czy tak naprawdę
pracodawca patrzy na to, czy ktoś był na stosowanej, teoretycznej, finansowej, itd... a Ty jak
uważasz?
Czytałam, że po stosowanej można pracować jako programista, więc myślę, że to dość wysoki
poziom. Choć niw bardzo się na tym znam.
19 wrz 18:48
Studia : Wysoki poziom informatyki*
19 wrz 18:49
Benny: Chociaż mój wydział nazywa się Matematyka stosowana, a kierunek matematyka to chyba można to
pod to podciągnąć.
Ta matematyka przypomina bardziej matematykę, lecz na magisterce można wybrać specjalizacje pod
informatykę.
19 wrz 20:04
Studia: @Benny tez jestem ciekawa czy jesteś na uniwerku czy politechnice? Dużo masz informatyki na
zajęciach?