matematykaszkolna.pl
wieczorna formuła rachunku predykatów iteRacj@: Czy formuła (∀x)(∀y)(∃z)(xy = z) jest prawdziwa w strukturze liczb 1/ całkowitych fałsz 2/ rzeczywistych fałsz 3/ naturalnych prawda
21 lip 23:44
Blee: O ile 0 nie jest liczbą naturalną emotka
21 lip 23:57
iteRacj@: taki wariant przyjęłam, odpowiadając
22 lip 00:08
iteRacj@: dziękuję za sprawdzenie!
22 lip 00:09
Adamm: trudno powiedzieć np. (−1)1/2 = ?
22 lip 01:40
Blee: Adamm chociażby z tego powodu rzeczywiste odpadają
22 lip 03:12
Adamm: To nawet nie jest tak że odpadają. Po prostu nie można ich nawet rozpatrywać
22 lip 13:25
iteRacj@: To jest zadanie zamknięte wielokrotnego wyboru. I bardzo wygodnie, bo nie można się zorientować, co kto rozpatrywał, po prostu wynik albo się zgadza albo nie emotka.
22 lip 15:02
Adamm: to tak jakby rozpatrywać 1/0, bez zdefiniowania uprzednio co to jest 1/0 nie bardzo ma to sens
22 lip 15:08
iteRacj@: emotka nie każdy tak bardzo (jak powinien) zastanawia się nad matematyką, niektórzy po prostu chcą zaliczyć oczywiście są to nieliczni, i nie warto brać z nich przykładu!
22 lip 15:14
Krzysiek60: Tez sie zastanawiam . Po co mi to ?
22 lip 18:22
iteRacj@: Warto się uczyć, żeby umieć. Umieć coś dobrze, tak jak warto robiąc cokolwiek, robić to porządnie.
22 lip 18:59
Mila: Pięć motywów poznania wg św. Bernarda. http://www2.im.uj.edu.pl/ptm/archiwum/lojasiewicz.pdf Pozdrawiamemotka
22 lip 20:36
fafa: rysunek
23 lip 01:30
Krzysiek60: Pozdrawiam Milu emotka Bede teraz zagladal czesciej .
23 lip 07:57
Mila: Witaj Krzysiu, dawno Cię nie było na forumemotka Też pozdrawiamemotka
23 lip 20:14