Witam,jestem w pierwszej klasie technikum i mam przewidywaną ocene 3/4. Problem
shoter: Witam,jestem w pierwszej klasie technikum i mam przewidywaną ocene 3/4. Problem jest taki,że
nie przepadam za tym przedmiotem i nie uwielbiam się go uczyć ale jak będzie trzeba to
spróbuje.Gdyby cały tok nauczania był taki jak aktualnie nawet nie zakładałbym tu tematu ale
przewiduje,że w 2,3,4 klasie będzie dużo ciężej i mam wątpliwości czy się nie przepisać.
Aktualnie raczej mało lub wcale się nie uczę,staram się najwięcej zapamiętywać z lekcji.Tutaj
kieruje moje pytania,czy później jest aż tak ciężko i czy da się przejść cały tok bez uczenia
się całymi dniami?
Oczywiście mam na myśli rozszerzoną matematyke
18 kwi 18:10
PW: Da się przejść (jeśli zmęczysz nauczyciela i będzie miał Cię dosyć), ale maturę polejesz.
Trzeba samodzielnie rozwiązywać zadania, a tego się nie da inaczej, jak siedząc w domu i
trudząc główkę.
18 kwi 18:15
shoter: Czyli pomiędzy 1 klasą a resztą jest aż taki przeskok?
18 kwi 18:28
Krzysiek60: Pewnie tak . Zapytaj swojego nauczyciela . On zna Cie najlepiej
Poza tym zmienila sie podstawa programowa .
18 kwi 18:32
18 kwi 19:25
tytyryty: nie ma żadnego przeskoku...ale czasem będziesz musiał posiedzieć trochę, samo
nic się na nauczy. nikt nie mówi, że całe dnie, ale miej świadomość że same lekcje
nie wystarczą.
18 kwi 19:30
tytyryty: i co w tym złego, że wstawił też na innym forum? xd
18 kwi 19:31
leibniz: nie ma żadnego przeskoku, jak dużo z lekcji wyciągasz i bystry jesteś to na lajcie będziesz
wszystko zrozumiał i tylko w klasie maturalnej pociśniesz 2k zadań i zajebiście można zdać
rozszerzenia.
18 kwi 19:43
Mila:
Nie mąć w głowie młodemu człowiekowi.
shoter zastanów się co chcesz w życiu robić. I podejmij decyzję.
18 kwi 22:48
Marcin: Też jestem na rozszerzeniu. Obecnie 3 klasa. Powiem tak. Mistrzem nigdy z matmy nie byłem i
powiem szczerze, że nie jest łatwo. Mi matma sprawia bardzo duże problemy ale staram się i