zadanie z C++
Przemek: Widzę że niektórzy tutaj rozwiązują zadania z programowania, to dołączę swoje z którym mam
problem z C++
Stwórz strukturę uczeń składającą się z imienia, nazwiska oraz 10−cio elementowej tablicy
oceny. Dodatkowo struktura ma zawierać dwie funkcje wpisz i wypisz (wpisywanie danych
z klawiatury i wypisywanie danych na ekranie). Stwórz strukturę klasa składającą się z
dynamicznej tablicy uczniów oraz jej dlugości. Dodatkowo struktura ma zawierać dwie
funkcje wpisz i wypisz (wpisywanie danych z klawiatury i wypisywanie danych na ekranie).
Funkcje wpisz i wypisz ze struktury klasa powinny wykorzystywać ich odpowiedniki ze
struktury uczeń. Funkcje służące do wypisywania zdefiniuj tak, aby możliwe było
wpisanie stałego obiektu.W funkcji main stwórz obiekt typu klasa, wprowadź dane
oraz wypisz je na ekranie.
Nie wiem o co chodzi z tymi funkcjami, które mają być "odpowiednikami"
i nie wiem czy tą tablice dynamiczną powinienem zrobić w konstruktorze?
Najchętniej przyjąłbym zrobiony cały program, bo mam inne podobne do zrobienia za które też nie
umiem się wziąć
Z góry dziękuję
11 lut 19:16
Przemek: *nieśmiało podbija*
14 lut 15:57
b.: > Najchętniej przyjąłbym zrobiony cały program,
14 lut 22:30
czitels: To zadanie jest jak dla mnie po prostu głupie, bo z zasady nie pisze się funkcji w strukturach.
Da się, lecz do tego służą klasy. W każdym razie:
1. odpowiedniki − myślę, że tu chodzi o to, iż mają być podobne do tych, lecz w strukturze
klasa masz wpisywać uczniów
2. tablica dynamiczna − w konstruktorze to najwyżej długość tablicy. W każdym razie w którejś z
funkcji musisz zarezerwować miejsce ( "new uczen " )i tam przypisać uczniów.
Cały program za pieniążki.
14 lut 23:07
Maciess: Tak z ciekawości jaki to poziom? U nas coś takiego było w 2 technikum
15 lut 00:11
Kto tam? Hipopotam!:
Zacznij pisać proste struktury, zrozum ich działanie, a później przyjdź tutaj.
Np. struktury:
− Punkt o składowych x i y, do niej funkcje na wpisanie, wypisanie danych, obliczenie
odległości od innego punktu, przesunięcie o wektor
− Prostokąt o składowych Punkt1 i Punkt2 (wierzchołki na przekątnej), to samo co wyżej z
obliczeniem obwodu i pola, sprawdzenie czy prostokąt jest wewnątrz/obok/ma część wspólną z
drugim Prostokątem
− Seria, zawiera informację o tablicy n−rozmiarowej, oblicza sumę elementów, średnią,
odchylenie, szuka pierwszego wystąpienia elementu
− itd, itp...
Jak takie pierdółki zrobisz i zrozumiesz to sam napiszesz swoje zadanie w 30 minut
15 lut 15:25
Przemek: Dzięki za podpowiedzi, poradziłem sobie
15 lut 20:35