matematykaszkolna.pl
studia Łukasz: Chciałbym zapytać czy opanowanie całego materiału z tej strony wystarczy by podjąć studia studia matematyczne? a jak nie to co jeszcze warto przerobić?
2 lut 22:57
paziówna: na tej stronie masz nawet więcejemotka poza tym wszystko zależy od tego, jak szybko łapiesz matmę i co konkretnie masz na myśli mówiąc "studia matematyczne"?
2 lut 23:15
Łukasz: paziówna a ty studiujesz matematyke? jakszybko łapię? myśle ze szybko wystarczy ze przeczytam no czasem kilka razy i rozumiem. mam na myśli studia na politechnice
2 lut 23:19
paziówna: ja studiuję matmę. tzn nie wiem jak długo(jutro egzamin z algebry, a średnio stoję z nauką jak na razie). na wydziale MiNI jest lajtowo, materiał jest raczej przerabiany wolno a dokładnie. z tego co wiem, na innych kierunkach(na wszystkich doszukasz się matmy − jakiekolwiek) raczej zapieprzają. zależy o czym konkretnie myślisz itd. jeśli łapiesz szybko, no to spoko. tylko matma wyższa nie ma nic wspólnego z tą licealną, o czym trąbią wszyscy. wg mnie jest bardziej abstrakcyjna
2 lut 23:25
Łukasz: a podasz mi jakis temat z tej matematyki co ty przerabiasz? moze cos poszukam w internecie. tez slyszalem ze nie ma nic wspolnego z matematyka z liceum. w TAKIM RAZIE CO TAM JEST?
2 lut 23:51
Krzysiek: kliknij ktorys z odnosnikow po lewej i zobacz tematy czarna czcionka− to przykladowe ze studiowemotka
2 lut 23:59