matematykaszkolna.pl
Ile to jest? Beata: Ile to jest?
  2   6  


=
  4   4  
6 gru 23:18
Kamil:
26 

4 
6 gru 23:22
the foxi: albo sin 75o emotka
6 gru 23:23
Beata:
  √2 + √6  
W podręczniku mam w rozwiązaniach, że to −

  4  
6 gru 23:33
Beata: I nie wiem skąd się ten plus wziął
6 gru 23:34
the foxi:
 2 6 26 −(2+6) 2+6 


=

=

=−

 4 4 4 4 4 
6 gru 23:34
Beata: Czemu wyłącza się tam minus przed nawias?
6 gru 23:40
the foxi: Nie trzeba go wyłączać − to tylko inna wersja zapisu. emotka
6 gru 23:41
Beata: Nie rozumiem
6 gru 23:57
the foxi:
 2+6 26 

TO JEST TO SAMO CO

 4 4 
Tylko inaczej zapisane. Przykładowo: 10 oraz 2*5 to dwie te same liczby, tylko różnią się zapisem.
7 gru 00:29
Beata:
  −√2−√6  
Więc jakbym zostawiła

to moja nauczycielka matematyki by się nie przyczepiła,
  4  
że trzeba to zapisać w tej formie z plusem?
7 gru 00:52
the foxi: Teoretycznie nie powinna. emotka Dobrej nocy.
7 gru 01:16