Ile to jest?
Beata: Ile to jest?
6 gru 23:18
6 gru 23:22
the foxi:
albo sin 75
o
6 gru 23:23
Beata: | √2 + √6 | |
W podręczniku mam w rozwiązaniach, że to − |
| |
| 4 | |
6 gru 23:33
Beata: I nie wiem skąd się ten plus wziął
6 gru 23:34
the foxi:
| √2 | | √6 | | −√2−√6 | | −(√2+√6) | | √2+√6 | |
− |
| − |
| = |
| = |
| =− |
| |
| 4 | | 4 | | 4 | | 4 | | 4 | |
6 gru 23:34
Beata: Czemu wyłącza się tam minus przed nawias?
6 gru 23:40
the foxi:
Nie trzeba go wyłączać − to tylko inna wersja zapisu.
6 gru 23:41
Beata: Nie rozumiem
6 gru 23:57
the foxi:
| √2+√6 | | −√2−√6 | |
− |
| TO JEST TO SAMO CO |
| |
| 4 | | 4 | |
Tylko inaczej zapisane.
Przykładowo: 10 oraz 2*5 to dwie te same liczby, tylko różnią się zapisem.
7 gru 00:29
Beata: | −√2−√6 | |
Więc jakbym zostawiła |
| to moja nauczycielka matematyki by się nie przyczepiła, |
| 4 | |
że trzeba to zapisać w tej formie z plusem?
7 gru 00:52
the foxi:
Teoretycznie nie powinna.
Dobrej nocy.
7 gru 01:16