matematykaszkolna.pl
przywitanie po latach asdf: Mila, 5−latek, Eta i inni wyjadacze tego forum emotka Cześć Wam! Co u Was słychać? emotka Daawno tutaj nie byłem bo już rozdział z matematyką raczej jest zakończony (jakoś 3 lata temu). Widzę, że nadal pomagacie ludziom! emotka Fajnie! emotka
21 lis 22:34
Mila: Witaj, miło, że pamiętasz o nas. Co u Ciebie, gdzie jesteś i co robisz? emotka
21 lis 22:49
asdf: Hej emotka! Skończyłem studia rok temu i teraz pracuję − jako programista w Danii od pół roku (a tak ogólnie w zawodzie już od 3 lat)
21 lis 22:56
Mila: Gratulacje, żona już jest? W jakim mieście?
21 lis 23:01
Ambitny: Jaki język, jakie technologie ?
21 lis 23:03
Ambitny: ja zajmuje się modelowaniem procesów biznesowych, administrowaniem, bazami danych (oracle) PL/SQL, mikroserwisy piszę w javie, i backend również (gwt)
21 lis 23:07
Ambitny: nie narzekam, ale jestem ciekawy jak tam w Danii
21 lis 23:07
asdf: @Mila, na razie nie mam takich planow emotka a u Ciebie co slychac? @Ambitny, .net (asp net mvc web api) i azure (cala architektura na tym stoi)
21 lis 23:08
Ambitny: azure , microsoft ma świetne rozwiązania − też korzystamy
21 lis 23:08
Eta: Hej asdf emotka emotka emotka
21 lis 23:10
asdf: mongodb, service busy, web joby, azure functions/logic apps, azure search, doc db, application insight, asp net mvc, troche power shella do automatyzacji procesow
21 lis 23:11
asdf: @Eta Co u Ciebie slychac?
21 lis 23:12
asdf: @Mila, blisko stolicy, 20km
21 lis 23:13
Eta: Jeszcze żyję emotka ale już.............. ;> Ogólnie nie narzekam .. jak zdrowie jest to już dobrze, a reszta przyjdzie samaemotka Pozdrawiam i życzę fajnej Dunki i dalszych sukcesów emotka
21 lis 23:16
Paweł: Wybacz za bezpośrednie pytanie, ale widzę że będziesz najbardziej wiarygodnym źródlem informacji. Powiedz jak zarobki? Jedynie wśród Polaków to temat tabu.
21 lis 23:17
asdf: Dzieki serdeczne, zdrowka i pozdrawiam emotka nigdy nie zapolne pomocy ludzi z tego forum, dzieki ktorym cos tam sie nauczylem