matematykaszkolna.pl
czy te wyniki w tabelce są dobrze? Tomek: y=5−2x X −3 −2 −1 0 1 2 3 Y 4 7/8 4 3/4 4 1/2 4 3 1 −3
19 lis 23:27
baran: masz kłopoty z rachunkami?
19 lis 23:28
Tomek: mam problem czy te 23=1/8 odjąć od pięciu czy od 1/8 odjąć pięć głupie ale zapomniałem emotka
19 lis 23:37
baran: sam napisaleś 5 − 2x, a nie 2x − 5
19 lis 23:40
Tomek: czyli teraz najpierw od 5 odejmuje 2 i dopiero potęguję czy potęguję 2 a potem odejmuję od 5?
19 lis 23:43
Eta: Kolejność działań: 1/ potęgowanie 2/ odejmowanie
19 lis 23:50
Tomek: czyli 5 −2x= 4 7/8 − cztery i siedem ósmych?
19 lis 23:55
Eta: gdy x= −3 to tak
19 lis 23:56
Tomek: czyli ta tabelka na górze dobrze jest
20 lis 00:01
Tomek: rysunekcoś takiego?
20 lis 00:08
Tomek:
20 lis 09:59
Jerzy: A co to jest na tym rysunku ?
20 lis 10:05
piotr: rysunek
20 lis 10:21