matematykaszkolna.pl
zbadaj ciągłość funkcji f w punkcie x_0 gabi: 2x2−11x+5/x2−10x+25 ,x=!5 f(x)={ ,x0=5 9 ,x=5
10 paź 18:37
gabi: x=!5 ( chodziło mi, że jest różne)
10 paź 18:37
5-latek: Obchodzi mnie ty;lko ten przyklad f(5)= 9 i 5∊D
 2x2−11x+5 0 
limx→5

= [

] (symbol nieoznaczony
 x2−10x+25 0 
Inaczej licze
 (2x−1)(x−5) 2x−1 
limx→5

=

i dalej mam 0 w mianowniku (wiec co dalej robic?
 x−5)2 x−5 
10 paź 20:23
5-latek:
10 paź 20:46
karty do gry : limx → 5 f(x) nie istnieje.
10 paź 20:47
5-latek: czy dlatego ze wyszlo 0?
10 paź 20:50
5-latek: Nie 0 tylko dzielenie przez 0
10 paź 20:51
karty do gry : Co się robi gdy podejrzewasz, że granica nie istnieje ?
10 paź 20:52
5-latek: Przepraszam ale nie pamietam
10 paź 20:56
10 paź 20:59
5-latek: Tak skorzystam dzieki emotka
10 paź 21:02
gabi: no własnie tam wyszło 9/0 , a dzielenie przez zero nie istnieje , doszłam do tego momentu i nie wiedziałam jak dalej , a to się okazało takie proste , dziękuję za wytłumaczenie emotka
10 paź 21:07
5-latek: gabi Pewnie jestes piekna dziewczyna i przy tym rozbrajajjaca emotka
10 paź 21:10
gabi: hahahahah tak jest ! xd
10 paź 21:13