matematykaszkolna.pl
Green student: rysunek Twierdzenie Greena mam taki trójkąt zorientowany dodatnio A=(2,0) B=(2,2) C=(0,2) i nie wiem czy robię dobrze czyli to będzie całka 2 2 ∫dx ∫dy 0 −x+2
2 lip 13:28
student: ?
2 lip 14:01
Adamm: liczysz całkę po czym po 1? to tak
2 lip 14:06
Adamm: pomyłka, nie ważne powiedz po czym liczysz całkę
2 lip 14:09
student: Mam taką całkę ∮xy2dx+2x2ydy No i ustalam obszar całkowania, tylko nie wiem czy dobrze to zrobiłem. 2 2 ∫dx∫(4xy−2yx)dy 0 −x+2
2 lip 14:14
Adamm: dobrze
2 lip 14:16
g: Co właściwie oznacza taki napis ∮xy2dx+2x2ydy
2 lip 14:18
student: A co jeśli by ten trójkąt był zorientowany ujemnie?
2 lip 14:19
Adamm: dodajesz minusa i masz zorientowanego dodatnio g, całkę krzywoliniową dla której zachodzi twierdzenie Green'a
2 lip 14:23
student: Adamm masz jeszcze chwilę?
2 lip 14:25
Adamm: o co chodzi
2 lip 14:26
student: rysunek A np taki obszar A=(2,−2) B=(4,0) C=(2,2) 4 −x+4 ∫dx∫(.......)dy 2 x−4
2 lip 14:30
Adamm: tak
2 lip 14:31
student: Ok, dzięki.
2 lip 14:37
g: nadal nie rozumiem. czy ∮xy2dx+2x2ydy = ∮xy2dx + ∮2x2ydy
2 lip 14:40
Adamm: aha czyli zwykłe czepialstwo
2 lip 14:43
g: naprawdę nie rozumiem. jeśli nie umiesz wyjaśnić, to może ktoś inny....
2 lip 14:48