matematykaszkolna.pl
:) Metis: emotka
25 mar 00:36
kyrtap: emotka
25 mar 00:42
Alky: Podbijam emotka
25 mar 01:07
Metis: Jak tam Wam leci? emotka Dawno nie było nocek
25 mar 01:09
jakubs: Gdzie jest Hugo ?
25 mar 01:18
Metis: Ciekawe jak mu się wjedzie emotka Jak tam jakubs leci? emotka Pracujesz? Studiujesz? emotka
25 mar 01:22
jakubs: W sumie i studiuję i pracuję, przy okazji powoli zaczynam pracę inżynierską pisać, a u Ciebie co tam ciekawego ?
25 mar 01:24
Metis: Praca inż... ale leciemotka Na uczelni jest jak na razie bardzo dobrze , 0 pkt ECTS w plecy i jadę dalej emotka Od wakacji zaczynam pracę, najpierw praktyki , potem zobaczymy czy się sprawdzę, więc jest nieźle emotka
25 mar 01:26
jakubs: No to elegancko. Wiesz co będziesz robił na praktykach ?
25 mar 01:34
Metis: Na I roku nie próżnowałem i mam propozycję pracy jako programista w kilku start−up'ach, ale nimi głowy sobie nie zawracam. Praktyki będę chciał rozpocząć jako programista Python'a emotka Byłem bardzo blisko 3 miesięcznego stażu w siedzibie Intel'a w Gdańsku emotka
25 mar 01:41
jakubs: Ja na rozmowę bez przygotowania poszedłem, bo miałem w poniedziałek rano, a byłem w Tatrach na szkoleniu lawinowym
25 mar 01:45
Metis: Na jaką rozmowę?
25 mar 01:46
jakubs: No do Intela Zaproszenie dostałem chyba w środę, albo czwartek, jak już w górach byłem emotka
25 mar 01:46
Metis: a to też brałeś udział I jaki rezultat?
25 mar 01:48
jakubs: Dostałem się do "Compiler Performance Team" emotka
25 mar 01:48
Metis: No to emotka Ja aplikowałem do chmur. Odpowiedziałem na prawie wszystkie pytania techniczne, ale zapytali mnie o rok studiów W warunkach jest napisane, że min. 2 i być może przez to ze mnie zrezygnowali emotka I nie dziwię się emotka Lepiej wziąć studenta z 5 roku z doświadczeniem, niż I rocznego studenciaka.
25 mar 01:52
Metis: I rzucisz teraz pracę? Nie wiem co zrobiłbym na twoim miejscu
25 mar 01:55
kyrtap: widzę że wy to już poważne fuchy macie tylko ja jakieś śmieszne corpo XD
25 mar 02:19