matematykaszkolna.pl
struktura jako argument jakon: zadanie w c++ kolizja Pisze grę w c++ i mam pytanie tj. jak przesyłać do funkcji strukture(zdefiniowaną globalnie) i jak ją odbierać? aktualnie probowalem cos takiego: struct Struktura{ int x, y; }nazwastruktury; void funkcja(Struktura qwerty); int main(){ funkcja(nazwastruktury); return 0; } void funkcja(Struktura qwerty){ int zmienna = qwerty.x; }
12 sty 16:27
g: void funkcja(Struktura *qwerty) { int zmienna = qwerty−>x; qwerty−>y = wynik; } albo void funkcja(Struktura &qwerty) { int zmienna = qwerty.x; qwerty.y = wynik; }
12 sty 16:52
jakon: dzięki!
12 sty 17:07
Dziadek Mróz: Błąd składni programu: struct Struktura { int x, y; } nazwa_struktury; Pisz nazwy tak aby można było z góry wiedzieć o jaki typ danej zmiennej chodzi: struct Struktura { int x, y; } struktura; Nazwy typów piszemy dużą literą, nazwy zmiennych piszemy małą literą oraz tak aby zawierały część nazwy typu
12 sty 18:28
jakon: dzieki
12 sty 19:13