matematykaszkolna.pl
Przeciążanie operatorów Benny: Powiedzmy, że mam klasę zespolona. Jaki jest sens robienia funkcji wypisz skoro można przeciążyć operator <<?
4 sty 21:40
Dziadek Mróz: Bo funkcję wypisz używają początkowi programiści podczas nauki, a przeciążanie operatorów jest jakieś 5 działów dalej w OOP
4 sty 22:40
Benny: Mam jeszcze pytanie odnośnie kawałka kodu. friend istream&operator>>(istream &, zespolona &); friend ostream&operator<<(ostream &, zespolona); Czemu w jednym jest & a w drugim nie? Co to oznacza?
4 sty 22:44
Mariusz: Poczytaj o referencji albo poczekaj na Dziadka
5 sty 14:08
jc: A w javie właściwie nie ma przeciążania, niejawnej konwersji i być może kilku podobnych rzeczy i jakoś programiści sobie radzą.
5 sty 14:30
Benny: Nie jestem programistą
5 sty 14:34
Metis: A powinnieneś ! emotka
5 sty 14:38
Benny: Jakoś mnie to nie kręci
5 sty 14:53
KKrzysiek: Metis, masz jakieś ksiązki do algebry?
5 sty 14:55
Mariusz: Niedawno zainteresowałeś się strukturami danych Myślę że możesz zacząć od listy z funkcjami do obsługi stosu i kolejki W Pascalu umieszczasz wszystko w jednym pliku uses nazwa; interface {dyrektywy kompilatora, deklaracje modułów pomocniczych deklaracje stałych , definicje typów, nagłówki procedur i funkcji} implementation {procedury i funkcje których nagłówki nie zostały wymienione w części interface nagłówki funkcji i procedur razem z ciałami } begin end. W C część interface umieszczasz w pliku nagłówkowym *.h a część implementation oraz główny blok kodu w oddzielnych plikach *.c
5 sty 15:12