wyznacz t
Jack:
wyznacz t
3 sty 11:53
3 sty 11:58
Jack: to nie chodzi ze ja potrafie czy nie potrafie, tylko o "brzydka" forme tego wyrazenia
3 sty 14:17
relaa:
Praktycznie w drugiej liceum, każdy myślący uczeń by to zrobił.
| a | | 1 | |
x = |
| (t − |
| ) dla t ≠ 0 |
| 2 | | t | |
| a | | a | |
xt = |
| t2 − |
| dla a ≠ 0 |
| 2 | | 2 | |
| x | | x2 | | x2 | |
t2 − 2 |
| t + |
| − |
| = 1 |
| a | | a2 | | a2 | |
To jest postać, którą przedstawił
Benny.
Ewentualnie od tego momentu liczyć Δ.
| x | | x2 | |
t1 ; 2 = |
| ± ( |
| + 1)1/2 |
| a | | a2 | |
3 sty 14:40
Jack: metode ktora przedstawil Benny, to w gimnazjum juz powinno sie umiec
3 sty 14:48
relaa:
W gimnazjum raczej nie rozpatrują funkcji kwadratowej tylko proste składanie do wzoru
skróconego mnożenia, oczywiście znalazły by się i w gimnazjum osoby, które by potrafiły to
zrobić.
3 sty 14:56