matematykaszkolna.pl
Zadanie nr 11. Puma: Obliczajac objetosc sali szkolnej przyjmujemy ze sala ma ksztalt prostopadloscianu Przyjrzyj sie dobrze tej sali i wymien kilka jej cech ktore pomijamy przyjmujac ze nie maj one praktycznego znaczenia w rachunku To znaczy do obliczenia objetosci potrzebna bedzie znajomosc wysokosci sali , dlugosci i szerokosci podlogi . A jakie cechy pominac ? Jeszcze bede mial jedno takie dziwne zadania z tej serii .
11 lis 18:54
Ajtek: Całe wyposażenie sali masz pominąć, stoły, szafy itp. Pomiń również wnęki okienne i drzwiowe.
11 lis 19:02
Eta: I pomiń też "nauczyciela" , który jest w tej sali emotka
11 lis 19:05
Puma: dziekuje za odpowiedzi emotka dziwne te zadanie no ale takie jest i to wymyslila prof Krygowska z Pania Janiną Maroszkową
11 lis 19:08
Saizou : Jak to prof. Krygowskiej to wszystkiego można się spodziewać, nawet najdziwniejszych kwiatków. A tak na serio to to ćwiczenie jest na pobudzenie wyobraźni, zobrazowanie co nam może przeszkadzać w rozwiązywaniu zadań itp.
11 lis 19:11
Ajtek: Witaj Eta emotka, cześć Saizou
11 lis 19:25
Metis: Cześć Ajtek emotka
11 lis 19:26