Zadanie nr 11.
Puma: Obliczajac objetosc sali szkolnej przyjmujemy ze sala ma ksztalt prostopadloscianu
Przyjrzyj sie dobrze tej sali i wymien kilka jej cech ktore pomijamy przyjmujac ze nie maj
one praktycznego znaczenia w rachunku
To znaczy do obliczenia objetosci potrzebna bedzie znajomosc wysokosci sali , dlugosci i
szerokosci podlogi .
A jakie cechy pominac ?
Jeszcze bede mial jedno takie dziwne zadania z tej serii .
11 lis 18:54
Ajtek:
Całe wyposażenie sali masz pominąć, stoły, szafy itp. Pomiń również wnęki okienne i drzwiowe.
11 lis 19:02
Eta:
I pomiń też "nauczyciela" , który jest w tej sali
11 lis 19:05
Puma: dziekuje za odpowiedzi
dziwne te zadanie no ale takie jest i to wymyslila prof Krygowska z Pania Janiną Maroszkową
11 lis 19:08
Saizou :
Jak to prof. Krygowskiej to wszystkiego można się spodziewać, nawet najdziwniejszych kwiatków.
A tak na serio to to ćwiczenie jest na pobudzenie wyobraźni,
zobrazowanie co nam może przeszkadzać w rozwiązywaniu zadań
itp.
11 lis 19:11
Ajtek:
Witaj
Eta , cześć
Saizou
11 lis 19:25
Metis: Cześć
Ajtek
11 lis 19:26