matematykaszkolna.pl
zbiory Kamil: Próba zrozumienia zadania z olimpiady dla gimnazjalistów. Witam, mógłby mi ktoś to przełożyć trochę bardziej łopatologicznie? Przeczytałem treść kilkakrotnie jak i również omówienie, jednak pomyslu brak http://oi.edu.pl/old/html/zadania/oig1/Etap2/ban.pdf
1 wrz 18:00
Adamm: goście to łańcuchy liczbowe, i musisz wyznaczyć ile jest tych łańcuchów takich że wracasz do punktu wyjścia
1 wrz 18:21
Kamil: Mógłbyś omówić przykład w zadaniu? Bo to co napisałeś brzmi prosto..ale
1 wrz 18:22
Adamm: np. 1−4, 2−10, 3−7 etc.
1 wrz 18:28
Adamm: z lewej 1 jest 4, z lewej 2 jest 10 i tak dalej
1 wrz 18:28
Adamm: łączysz odpowiednio np wiadomo że z lewej 1 jest 4, a z lewej 7 jest 1
1 wrz 18:30
Adamm: miejsce n+1 odpowiada n−temu gościowi
1 wrz 18:31
jc: Jeśli to aktualny konkurs, to nie pomagamy emotka
1 wrz 18:33
Kamil: To jest z 2006/2007, proszę nawet sobie sprawdzić − 1 olimpiada informatyczna gimnazjalistow emotka
1 wrz 18:34
jc: emotka
1 wrz 18:42
Adamm: /old/
1 wrz 18:43
Programista: Jeżeli chciałbyś zobaczyć przykładowe rozwiązanie to trzymaj: http://wklej.org/id/2816664/
2 wrz 01:08
Kamil: Sposoby na narysowanie funkcji tangens i cotangens? Z sinusem i cosinusem jakoś mi idzie, a z tym nie bardzo
16 lis 19:41