matematykaszkolna.pl
równanie ruchu Kuba: Znajdź równania ruchu (czyli wyeliminuj t) jeśli: x(t)=a*cos(ωt)
 π 
y(t)=b*sin(ωt+

)
 4 
a, b to liczby dodatnie
27 kwi 18:13
Kuba: powinno być równaniE ruchu
27 kwi 18:14
Jack: czy mamy podane to a,b?
27 kwi 18:21
Kuba: tak
27 kwi 18:26
Jack: masz x(t) = ... wyznacz z tego a czyli a = U{x}{cos(ωt) i podstaw do igreka (dlatego pytalem czy znamy stala...) musimy zrobic tak aby iles tych a rownalo sie b, zeby to a podstawic za b wtedy
 π 
y(x) = a * sin(ωt +

)
 4 
jednakze musimy znac to a, albo b
27 kwi 21:47
piotr: chyba chodzi o równanie toru ruchu to będzie elipsa
27 kwi 23:31
Qulka: sin2 +cos2=1 więc
 x y 
(

)2+(

)2=1
 a b 
28 kwi 13:08