matematykaszkolna.pl
aaasddsad olekturbo: Jak mam wykazać z definicji, że granica w punkcie istnieje bądź nie? Wiem, że powinno się stworzyć dwa pociągi, które mają rózne granice, ale chciałbym zrozumieć dokladnie na jakims przykladzie
31 mar 13:42
olekturbo: tak
31 mar 13:44
olekturbo: Ale z definicji trzeba jakoś inaczej to udowodnić niż tylko policzyc
31 mar 13:45
olekturbo:
 2x+1 
A jak wykazac ze w xo = −3 nie istnieje granicy dla

. Na pewno wystarczy wziąć lim
 x+3 
dla x → −3 i x → −3+? bo na lekcji robiliśmy podciągi an i f(an) ale niewiele z tego rozumiem
31 mar 13:59
olekturbo: Ref
31 mar 14:35
olekturbo: Dzieki
31 mar 16:34
Jack: Ja nigdy nie bawilem sie zadnymi "podciagami" Liczylem granice lewo i prawostronne i chyba tyle...ewentualnie funkcje od tego punktu...
31 mar 18:34