?
Qwerty: Gdy sprowadzamy ułamki do wspólnego mianownika i w jedynie jest x−2 a w drugim x, to można
drugi sprowadzić do tego ze odejmuje się 2?
28 mar 14:02
5-latek : Ojjj
| 1 | | 1 | |
A jak masz |
| i |
| to tez odejmnujesz ? |
| 2 | | 3 | |
28 mar 14:04
Qwerty: Chyba nie rozumiesz.
Pierwszy: 1x−2
Drugi: 1x
To drugi aby był taki jak pierwszy to pewnie nie można 2 odjąć?
28 mar 14:28
dero2005:
wspólnym mianownikiem będzie (x−2)x
28 mar 14:31
Jack: 5−latek podal dobry przyklad.
jak masz 1/2 i 1/3, to zeby z 1/2 zrobic 1/3 odejmujesz jeden?
1 | | 1 | | 1 | | 1−1 | |
| i |
| = |
| i |
| ? |
2 | | 3 | | 2 | | 3−1 | |
raczej nie
28 mar 14:51
Janek191:
1 | | 1 | | 1*x + 1*(x −2) | |
| + |
| = |
| |
x −2 | | x | | (x −2)*x | |
28 mar 15:58
5-latek : Qwerty
Ale sprowadzanie ulamkow do wspólnego mianownika to nie poziom liceum tylko szkoły podstawowej
28 mar 16:09
Janek191:
Ale Qwerty: dopiero opuścił przedszkole
28 mar 16:14
5-latek : ja jestem jeszcze w przedszkolu
28 mar 16:16
Janek191:
Ale u was w przedszkolu wysoki poziom nauczania i zabawiania
28 mar 16:18