kombinatoryka
pionek: czsami gdy tworzymy podzbiory dzielimy je jeszcze przez silnie dlaczego tak robimy ?
8 mar 01:46
aaxx 1: aby czy pomoc sformułuj poprawnej treści pytania.
8 mar 07:49
5-latek : Poza tym co mowi Twój nauczyciel na to ?
czy w ogole go zapytales ?
Przeciez wczoraj był normalny dzień nauki a nie weekend żeby tego nie można było zrobić .
przecież ten problem nie wyniknal z godziny na godzine
8 mar 08:59
pionek: sie tak zastanowiłem w nocy i mam 2 przyklady 8 kolegów dzieli sie na dwa czterosobowe zespoly
na ile sposobów moga dokanac tego podziału 2 przklad kazdy z szesciu skazanych ma byc osadzony
jednym z 3 zakladów karnych na ile sposobów można rozmiescic by w kazdym zakldzazie
odsiadywało wyrok dwóch z nich chodzi o różnicę dla dlaczego nie rozróżniamy składu w piłke i
jak by było sformuowane żeby było rozróżnialne
8 mar 08:59
jc:
Przykład. Dzielę zbiór {1,2,3,4} na dwa 2−elemntowe podzbiory.
{1,2} {3,4}
{1,3} {2,4}
{1,4} {2,3}
Jeśli numerujesz podzbiory, masz 6 możliwości, jesli nie numerujesz, masz 3 możliwosci.
W pierwszym zadaniu odpowiedź zależy od tego czy numerujesz zespoły. W drugim zadaniu odpowiedź
zależy od tego, czy ważne są więzienia, do których wsadzasz więźniów, czy tylko
sposób, w jaki więźniowie zostaną rozdzieleni.
8 mar 09:35