matematykaszkolna.pl
Jak? Jack: Jak... Jak przestac liczyc w zadaniu wszystko dookola , co raczej nam sie nie przyda, ale mamy nadzieje ze jednak...?
13 sty 16:41
Qulka: czytać o co pytają ..potem jeszcze raz...i jak już chcesz zacząć liczyć trzeci raz
13 sty 16:43
Jack: ciekawa propozycja emotka
13 sty 16:50
PW: Qulka zaleca Ci metodę, którą ja nazywam "byka za rogi" (szczególnie przydatne w stereometrii − skupić się na elemencie o który pytają i dalej liczyć tylko to, co jest niezbędne) emotka
13 sty 19:22
Kacper: Zawsze pytasz co jest szukane? A dopiero potem co jest dane. W szkole nie wiem dlaczego zaczyna się od danych, a nie szukanych i dlatego uczniowie liczą wszystko, tylko nie to co trzeba.
13 sty 19:25
Jyu: Mi się wydaję że liczą na około, bo czasem widzą o co pytają i się im wydaje, że nie ma sposobu, aby to obliczyć jednak kiedy wyliczą jakieś rzeczy (przydatne bądź nie) to zauważają jak wyliczyć szukany element emotka
13 sty 19:55