z
ksiadz: Do równania y= − 3/7x + 12 dopisz drugie równanie, tak aby otrzymany układ równań był:
a) oznaczony
b) nieoznaczony
c) sprzeczny
11 sty 15:55
Mila:
a) y=x+12 proste przetną się bo mają różne wsp. kierunkowe [Narysuj! obie proste]
| 6 | |
b)2 y=− |
| +24 proste pokryją się |
| x | |
| −3 | |
c) y= |
| x proste równoległe nie pokrywające się. |
| 7 | |
11 sty 16:16
===:
w b) chyba literówka
11 sty 16:18
===:
Pewnie jednak błąd a nie literówka
11 sty 16:26
ksiadz: w czym?
11 sty 16:36
===:
w b)
11 sty 16:40
5-latek: Ciekawe czy już wie o co chodzi czy tylko gotowiec
11 sty 16:42
Marco: bez 2? ?
11 sty 16:44
AnnaO: Widze, że ktoras z klas IV chce miec jutro rozmowe
11 sty 16:46
Mila:
Gdybyś narysował wykresy, to byłoby widać.
b)
11 sty 16:46
Mila:
Proszę Pani AnnoO nie denerwować się, lepiej, że próbują coś robić, niż na przerwie
odpisywać.
To chyba, jednak klasa III GM?
11 sty 16:49
===:
| 6 | |
ale na pewno nie 2y=− |
| +24 |
| x | |
11 sty 17:07
Mila:
No, nie , za szybko napisałam x, zamiast 7. W tym edytorze jednak trzeba sprawdzać w
podglądzie.
Uczeń powinien się zorientować, że to bez sensu było.
11 sty 17:13
AnnaO: IV liceum i głąby nic nie potrafią.
11 sty 17:45
5-latek: Pani
AnnaO to chyba musi być już trochę starsza nauczycielka
Teraz chyba nie ma IV liceum
11 sty 18:16
Mila:
Może IV technikum?
11 sty 18:26
Mila:
Pani Anno, gdy byłam początkującą nauczycielką i ze łzami w oczach poszłam do dyrektorki,
zatroskana, że moi uczniowie prawie nic nie umieją, powiedziała− proszę solidnie z nimi
pracować,
a ukształtują się. I tak się stało.
I to była mądra rada. Przyszedł czas, że sama też takie rady dawałam.
11 sty 18:30
Jack: tak to juz jest z tymi g(o)łąbkami
11 sty 18:37