Matura
olekturbo: jak na maturze próbnej miałem do wykonania zadanie z ostrosłupem czworokątnym a zrobiłem z
trójkątnym przez nieuwagę to jest 0pkt ?
11 gru 13:39
5-latek: jak zrobiles dobrze to ja bym Ci dal punkty
11 gru 13:44
olekturbo: Oby
Muszę się nauczyć czytać polecenia
Ale w sumie i tak próbna, będę miał nauczkę na
prawdziwą
11 gru 13:45
===:
... gdybyś mógł teraz poczytać wpisy na forum z dnia majowej matury
zobaczyłbyś multum utyskiwań typu "spartoliłem bo nie doczytałem"
11 gru 14:43
b.: Ja bym raczej dał zero. Gdyby zacząć dawać punkty za takie rzeczy, to kolejnym krokiem w
ewolucji będzie uczenie, że jak nie umiesz rozwiązać tego co napisane, ale umiesz podobne, to
rozwiąż podobne, może się zlitują.
11 gru 18:56
5-latek:
11 gru 19:00
Mila:
Zdecydowanie 0 punktów.
11 gru 19:05
Eta:
0 pkt
11 gru 19:07
Metis: A z jakiegoś wydawnictwa pisałeś?
11 gru 19:11
5-latek: Chcialem Cie podnieść na duchu ale zostałem przegłosowany .
Dobry wieczor
Eta Pozdrawiam
11 gru 19:23
dawek: Pewnie z Operonu
daje się 0, ponieważ jest to rozwiazywanie kompletnei innego zadania.
11 gru 19:29
Qulka: ja kiedyś zamiast rozwiązać w przedziale <0;2π> rozwiązałam <0;4π> czyli zrobiłam wszystko co
trzeba i jeszcze więcej i też dostałam 0 pkt, że to inne zadanie
11 gru 19:59
Metis: Chory system
11 gru 20:43
Mateusz: Część , mam takie pytania przy okazji też pisałem maturę z operonu napisałem ją na 96 % roz. Mi
nie poszło dostałem 40 % i zastanawiam sie
czy to jest miarodajne do prawdziwej matury ? I pytanie drugie widziałem swój arkusz i było
takie zadanie z wykazaniem
,że pewne wyrażenie jest większe bądz równe zero takie typowe , ja przekształciłem całe zadanie
do wzorów skr.mnoż.
i podpisałem ,żę (a−b)2 ≥0 i (c−d)≥0 . ale zostawiłem to w takiej postaci (a−b)2(c−d)≥0
a powinno być (a−b)2+(c−d)≥0
i Dostałem 2pkt ewidentnie pani egzaminator to widziała bo zrobiła tam plusa . I teraz mnie to
zastanawia czy powinienem
dostać te 2 pkt.
11 gru 20:51
Mateusz: edit*
oczywiście (c−d)2
11 gru 20:54
Kacper:
Jak napiszesz 10 matur i będziesz miał podobne wyniki, to wtedy można uznać to za miarodajne.
11 gru 20:55
Metis: W dużym skrócie− czy jest miarodajna? Nie− pod względem trudności zadań na maturze głównej R.
To raczej taki test potwierdzający czy ktoś powinien w ogóle przystępować do rozszerzenia
powinien czy też nie.
Czy powinieneś dostać− raczej nie. (a−b)2(c−d)2≥0 ≠ (a−b)2+(c−d)2≥0 więc błąd.
11 gru 20:58
Mateusz: (a−b)2(c−d)2≥0 ≠ (a−b)2+(c−d)2≥0 wiem,że to nie jest sobie równe ale 1 pkt na normalnej raczej
bym dostał za sam pomysł
11 gru 21:00
Metis: Zależy od klucza. Pewnie tak
Nie poddawaj się
11 gru 21:03
olekturbo: Nauczyciele mówili, że dostali zestaw zadań od CKE i ułożyli z tego maturę.
No cóż, 0
z
80% będzie, szkoda
11 gru 21:05
Metis: Ktoś już kiedyś wspominał o takich materiałach
Eta pisała, że będą na kartkówki
Będziesz miał może ten arkusz, zadania?
11 gru 21:08
olekturbo: Chyba
11 gru 21:51
Metis: Masz GG?
11 gru 21:56