matematykaszkolna.pl
Matura olekturbo: jak na maturze próbnej miałem do wykonania zadanie z ostrosłupem czworokątnym a zrobiłem z trójkątnym przez nieuwagę to jest 0pkt ?
11 gru 13:39
5-latek: jak zrobiles dobrze to ja bym Ci dal punkty
11 gru 13:44
olekturbo: Oby emotka Muszę się nauczyć czytać polecenia Ale w sumie i tak próbna, będę miał nauczkę na prawdziwą
11 gru 13:45
===: ... gdybyś mógł teraz poczytać wpisy na forum z dnia majowej matury zobaczyłbyś multum utyskiwań typu "spartoliłem bo nie doczytałem" emotka
11 gru 14:43
b.: Ja bym raczej dał zero. Gdyby zacząć dawać punkty za takie rzeczy, to kolejnym krokiem w ewolucji będzie uczenie, że jak nie umiesz rozwiązać tego co napisane, ale umiesz podobne, to rozwiąż podobne, może się zlitują.
11 gru 18:56
5-latek: emotka
11 gru 19:00
Mila: Zdecydowanie 0 punktów.
11 gru 19:05
Eta: 0 pkt emotka
11 gru 19:07
Metis: A z jakiegoś wydawnictwa pisałeś? emotka
11 gru 19:11
5-latek: Chcialem Cie podnieść na duchu ale zostałem przegłosowany . Dobry wieczor Eta emotka Pozdrawiam
11 gru 19:23
dawek: Pewnie z Operonu emotka daje się 0, ponieważ jest to rozwiazywanie kompletnei innego zadania.
11 gru 19:29
Qulka: ja kiedyś zamiast rozwiązać w przedziale <0;2π> rozwiązałam <0;4π> czyli zrobiłam wszystko co trzeba i jeszcze więcej i też dostałam 0 pkt, że to inne zadanieemotka
11 gru 19:59
Metis: Chory system emotka
11 gru 20:43
Mateusz: Część , mam takie pytania przy okazji też pisałem maturę z operonu napisałem ją na 96 % roz. Mi nie poszło dostałem 40 % i zastanawiam sie czy to jest miarodajne do prawdziwej matury ? I pytanie drugie widziałem swój arkusz i było takie zadanie z wykazaniem ,że pewne wyrażenie jest większe bądz równe zero takie typowe , ja przekształciłem całe zadanie do wzorów skr.mnoż. i podpisałem ,żę (a−b)2 ≥0 i (c−d)≥0 . ale zostawiłem to w takiej postaci (a−b)2(c−d)≥0 a powinno być (a−b)2+(c−d)≥0 i Dostałem 2pkt ewidentnie pani egzaminator to widziała bo zrobiła tam plusa . I teraz mnie to zastanawia czy powinienem dostać te 2 pkt.
11 gru 20:51
Mateusz: edit* oczywiście (c−d)2
11 gru 20:54
Kacper: Jak napiszesz 10 matur i będziesz miał podobne wyniki, to wtedy można uznać to za miarodajne.
11 gru 20:55
Metis: W dużym skrócie− czy jest miarodajna? Nie− pod względem trudności zadań na maturze głównej R. To raczej taki test potwierdzający czy ktoś powinien w ogóle przystępować do rozszerzenia powinien czy też nie. Czy powinieneś dostać− raczej nie. (a−b)2(c−d)2≥0 ≠ (a−b)2+(c−d)2≥0 więc błąd.
11 gru 20:58
Mateusz: (a−b)2(c−d)2≥0 ≠ (a−b)2+(c−d)2≥0 wiem,że to nie jest sobie równe ale 1 pkt na normalnej raczej bym dostał za sam pomysł
11 gru 21:00
Metis: Zależy od klucza. Pewnie tak emotka Nie poddawaj się emotka
11 gru 21:03
olekturbo: Nauczyciele mówili, że dostali zestaw zadań od CKE i ułożyli z tego maturę. No cóż, 0 emotka z 80% będzie, szkoda
11 gru 21:05
Metis: Ktoś już kiedyś wspominał o takich materiałach emotka Eta pisała, że będą na kartkówki Będziesz miał może ten arkusz, zadania?
11 gru 21:08
olekturbo: Chyba emotka
11 gru 21:51
Metis: Masz GG? emotka
11 gru 21:56