matematykaszkolna.pl
;;; rower: Powiedzcie proszę czy dobrze to rozpisałem, bo nie jestem pewien czy mam dobre wysokości poszczególnych trójkątów x = 0,25 PABS = 0,5 * 6 * 6 * 0,25 PACS = 0,5 * 10 * 10 * 0,25 PADS = PBCS = 0,5(PABCD − PABS − PACS) Zadanie z: http://www.matematyka.pl/267298.htm#p4797987
1 lis 12:53
daras: super
1 lis 12:55
daras: poszukuję roweru stacjonarnego, niemagnetycznego może masz jakies namiary
1 lis 12:56
rower: W czym problem daras?
1 lis 12:59
rower: to jak w końcu, to jest ok czy nie? bo po tym rowerze to już nie wiem
1 lis 13:39
rower: nadal aktualne, bede wdzieczny za odp
1 lis 18:59
PW: Po pierwsze jeżeli 10x = 4, to 6x = 2,4 oraz 4x = 1,6 − to są wysokości trójkątów. Po drugie skąd wziąłeś taki "wzór" na pole trójkąta, w którym są cztery czynniki (np. 0,5·6·6·0,25) ? A daras się śmieje, bo nie dosyć że podałeś link do zadania i jego rozwiązania, to jeszcze nie umiesz z tego skorzystać.
1 lis 20:05
rower: No to chyba zapadnę się pod ziemię ze wstyduemotkaemotka −−− tak czy inaczej.. dziękuje PW za odp
1 lis 23:48
daras: emotka
2 lis 16:27
daras: ale ja naprawdę poszukuje tego roweru
10 lis 10:15
misiak: 16x=4 −−−−> 2x=0,5 −−−−−> 6x=1,5 i 10x=2,5 (wysokości) a pola trójkątów o 12.53 policzone dobrze
10 lis 10:22