?
elly: Uzasadnij że liczba √√22+3√2*√√22−3√2 jest liczbą wymierną
25 paź 01:00
elly: napisz wzór funkcji kwadratowej w postaci kanonicznej, jeżeli posiada ona dwa pierwiastki 3 1
oraz punkt (2,6) należy do jej wykresu.
25 paź 01:05
5-latek : Maturzystka ?
25 paź 01:06
Metis: Dobry wieczór
5−latku
Jak żyjesz?
25 paź 01:10
elly: tak maturzystka totalny debil z matmy
25 paź 01:11
5-latek : Czesc
Metis
Powoli do przodu . Tylko teraz jestem za bardzo zmeczony . Nie wiem czemu .
Wczoraj przez to musialem wcześniej zjechać z roboty do domu
A u Ciebie jak przygotowania do matury ?
25 paź 01:13
Metis: Nie mów tak
Z takim nastawieniem nikt nie jest w stanie niczego się nauczyć, motywacja jest najważniejsza !
25 paź 01:13
5-latek : Spoko maturzystko
Metis ci pomoze
25 paź 01:14
elly: Mam taką nadzieje
25 paź 01:15
25 paź 01:18
Maryla27:
(a − b)(a + b) = a2 − b2
25 paź 01:19
5-latek : Marylko
(√22+3√2)(√22−3√2)=(√22)2−(3√2)2= 22−18=4
25 paź 01:22
Metis: Ach, takie życie
O ile piękniejsze byłoby bez pracy, obowiązków
Ja codziennie staram się robić +− 40 zadań ze zbioru Kiełbasy, świetne sformułowane zadania
typowo pod maturę.
Czasami nie udaję mi się zrobić 40, ale próbuję
Szkoła nie powinna być dla wszystkich, o wiele więcej sam wypracowuję w domu niż na
jakichkolwiek lekcjach w szkole. Przyjeżdżam do domu zmęczony ,mimo 18 lat , i siadam do tych
lekcji o 1, schodzi mi z z nimi +− do 19 i do 23 staram się powtarzać.
Ale w środku się we mnie gotuje gdy muszę przeznaczyć godzinę na pisanie wypracowania na temat
np.: życia w Nawłoci, tak to nie powinno wyglądać. Co mi przyjdzie z przedstawienia
podobieństw i różnic społeczeństwa?
Przedwczoraj wysłałem zadania z olimpiady " Walka o Diamentowy indeks AGH" − może cos z tego
bd.
Biorę się za rozwiązywanie zadań z etapów 2/3 od listopada. Powalczę o ten indeks. Muszę też
znaleźć jakieś książki z typowo olimpijskimi, konkursowymi zadaniami, dobrze, ze mam wsparcie
mojego profesora.
25 paź 01:23
Metis: Chciałbym wygrać ten indeks i mieć święty spokój z pisaniem tej matury
25 paź 01:26
Metis: o 17*
25 paź 01:27
Maryla27: A ja myślałam, że 5−latki o tej porze śpią. Dziękuję.
Czasami mam problemy z odczytaniem tych zapisów, bo w pierwiastkach z tego poziomu jestem
oblatana jak mały szczurek po śmietnikach.
25 paź 01:30
adam: kolega wygrał z geografii, ale tak to ciężko, bo takie omnibusy nie wchodzą do Internetów,
tylko mają dodatkowe zajęcia poza szkolne, które przygotowują ich do takich 'walk' oraz
rodziców po matmie.
25 paź 01:32
adam: po geografii*, ale w przypadku matmy tak samo zapewne jest
25 paź 01:32
Maryla27: mnie z tego wyszło
4√222 − (3√2)2 = 4√484 − 9 * 2 = 4√466
25 paź 01:33
elly: fajnie by było gdybyście tylko pomogli mi w rozwiązaniu tych łatwych zadanek jak widać a nie
pisać poematy na temat swojego życia
25 paź 01:33
adam: te zadanie jest takie banalne, że nic nie trzeba tłumaczyć
25 paź 01:35
elly: poproś o pomoc dostaniesz pocisk
25 paź 01:37
olekturbo: pierwiastki 3 1
A(2,6)
y = a(x−3)(x−1) = x
2−3x−x+3 = a(x
2−4x+3)
6 = a(4−8+3)
6 = −a
a = −6
y = −6(x−3)(x−1) = −6(x
2−4x+3) = −6x
2+24x−18
Δ = 576 − 432 = 144
y = −6(x−2)
2+6
25 paź 01:38
Metis: 2. Napisz wzór funkcji kwadratowej w postaci kanonicznej, jeżeli posiada ona dwa pierwiastki 3
1 oraz punkt (2,6) należy do jej wykresu.
x1=3 v x2=1
f(x)=a(x−3)(x−1) − postać iloczynowa
Wymnóż.
Oblicz współczynnik a wykorzystując punkt P=(2,6)
Otrzymasz postać ogólną.
Policz p i q z gotowych wzorów.
Podstaw do postaci kanonicznej funkcji kwadratowej.
25 paź 01:39
Eta:
√a*√b=√a*b
to √√22+3√2*√√22−3√2= √(√22+3√2)(√22−3√2)= √22−18=√4=2
25 paź 01:40
5-latek : No widzisz elly
Nalezaloby się odezwac i podziekowac
25 paź 01:52
elly: Wielkie Dzięki
25 paź 01:55
Eta:
Na zdrowie
25 paź 01:58
olekturbo: nie zapomnijcie ZMIENIĆ ... czasu ...
25 paź 01:59
olekturbo:
25 paź 01:59
Eta:
Ooo
to jeszcze mamy godzinę do przodu
25 paź 02:00
5-latek : Ale to z godziny 3 na godzine 2 .
No ale jeśli ktoś idzie spac to może zrobić to teraz
25 paź 02:03