19 paź 23:03
olekturbo: Jaki masz problem? To jest najprostsza nierownosc jaka moze byc
19 paź 23:04
Mariolka: Prosiłam, żeby ktoś to rozpisał bo wychodzą mi złe wyniki
19 paź 23:08
Przemysław: zrobię z innymi danymi liczbowymi
4(−x+1)>5(3x−2)
−4x+4>15x−10
19x<14
√3(3x+4)≥
√12x
3x+4≥2x
x+4≥0
x≥−4
x∊<−4,
∞)
mam nadzieję, że pomogłem (no i że się nie pomyliłem)
19 paź 23:25
Mila:
a) dobrze, (b) źle przepisałeś.
√3*(x−1)≥√12*x⇔
√3*(x−1)≥2√3x /:√3
x−1≥2x /−x
−1≥x
x≤−1
19 paź 23:41
Qulka: Mila
bo napisał że robi z innymi danymi
19 paź 23:43
daras: to jest genialny pomysł
Przemysławie
jak piszą pomocy
takie a takie zadanie , to my im rozwiązujemy podobne ale na innych liczbach
tylko, ze to wszystko juz jest
w
niebieskich linkach, które im podsyłam
ale głąbom nie chce sie nawet ich otworzyć
albo to i tak dla nich czarna magia
głąby = 3,2% rocznika
patrz krzywa Gaussa
20 paź 11:17
Janek191:
Tylko tyle , czy aż tyle ?
20 paź 14:12
Przemysław:
"głąby = 3,2% rocznika
patrz krzywa Gaussa"
To dane tworzą statystykę a nie odwrotnie
Wg mnie jak ktoś tylko będzie przepisywał bez myślenia rozwiązanie stąd to jego nauczyciel
i tak się zorientuje, że to nie on je rozwiązuje − chociażby po stopniu zrozumieniu przez niego
rozwiązania.
A jak ktoś przepisze ze zrozumieniem, to już coś zyskał.
20 paź 17:28
daras: wg badań przeprowadzonych w latach 80' to było ok. 25 %
20 paź 18:14
daras: @Przemek wśród nauczycieli tez są głaby −to statystyka
20 paź 18:15