matematykaszkolna.pl
Pytanie Bartek: Witam Od kilku dni jestem uczniem TI ale mam wątpliwości czy dobrze wybrałem i nachodzi mnie "chęć" przepisania się do liceum o profilu mat−fiz. Obie szkoły są wysoko w rankingach perspektyw. Z jednej strony wiem, że technikum nauczy mnie praktycznych umiejętności zawodu, ale ja na 99,9% pójdę na studia. moim marzeniem jest AiR na PW lub PWr. Proszę o jakieś podpowiedzi dziękuję i pozdrawiam emotka
3 wrz 19:42
RJS: Liceum mat−fiz
3 wrz 19:45
Bartek: Prosiłbym również o jakieś uzasadnienie
3 wrz 19:46
RJS: Technikum informatyczne mało przyda się na automatyce i robotyce, bardziej przyda się dobrze opanowana matematyka i fizyka. AMEN
3 wrz 19:48
Bartek: A ogólnie myśląc o Politechnice , nie konkretnie o AiR to nadal lepszym wyborem będzie liceum?
3 wrz 19:58
daras: 100 lat temu poszedłem do mat−fizu w Lo zamiast do technikum elektr a potem na PW i musiałem sie katapultować na fizykę uniwersytecką, bo niestety nie miałem pojęcia o wytrzymałości mat, rysunku technicznym itp. itd ale czasy się zmieniły i może ... swój los masz w swoich rękach
3 wrz 20:02
Bartek: Czyli waszym zdaniem nie ma sensu "marnować" roku w technikum?
3 wrz 21:05
Bartek: emotka
4 wrz 15:21
jakubs: To zależy, bo w TI nauczysz się jakiś podstaw programowania i będzie lżej z jednego, czy tam kilku przedmiotów na początku. Jak pójdziesz na mat−fiz, to będzie łatwiej z fizyką i trochę z matematyką. Na studiach przeskok jest niesamowity jeżeli chodzi o matematykę, mi z LO przydały się takie wiadomości jak wielomiany i podstawy kombinatoryki i prawdopodobieństwa. Decyzja należy do Ciebie, jak Cię informatyka nie interesuje, to uciekaj do LO.
4 wrz 15:29
Bartek: Wiem ze należy do mnie i ze musze sam tę decyzję podjąć, ale ja już sam nie wiem co będzie dla mnie lepszym wyborem, dlatego pytam o radę emotka
4 wrz 21:20
daras: w tym wieku nikt tego nie wie emotka
4 wrz 21:23