matematykaszkolna.pl
Nierówności Przemysław: Nie rozumiem takiego przejścia: a+b+c=1 1−a2+1−b2+1−c2≤22 jeżeli: f(x)=x −−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−tego nie rozumiem−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−
 3−(a2+b2+c2) 
f(1−a2)+f(1−b2)+f(1−c2)≤3f(

)
 3 
−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−tego nie rozumiem−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−− mianowicie czemu prawa strona mogła się tak zmienić
25 lip 10:20
Przemysław: To nie prawa strona się zmieniła.... po prostu to jest nowa nierówność, która wynika z nierówności Jensena, przepraszam za zamieszanie
25 lip 10:33
Kacper: Studiujesz?
25 lip 11:32
Przemysław: Tak.
25 lip 11:40
Kacper: Można wiedzieć co?
25 lip 11:43
Przemysław: Wybieram się na 2. rok Zaawansowane materiały i nanotechnologia i zaczynam w tym roku matematykę. To i to na uj. A Ty?
25 lip 11:46
Kacper: Ja już te lata mam za sobą emotka Ja uczę innych emotka
25 lip 11:54
Przemysław: Na uczelni czy w szkole?emotka
25 lip 11:59
Kacper: W szkole, bo lubię kontakt z młodzieżą. emotka Studia tak średnio mi podpasowują.
25 lip 12:04
Przemysław: Dobrze, że komuś się chce uczyć młodzież − bez Was byłoby słabo, a praca, przynajmniej mi, wydaje się niezachęcająca. Chociaż to pewnie zależy mocno od osoby jak i od uczniów, szkoły itd.emotka Mam nadzieję, że młodzież żądna wiedzy
25 lip 12:12
Kacper: Niestety, to ja mam większe chęci od nich Nikt nie docenia nauczycieli ze względu, że trafiają się tacy co robią wszystko na "odwal się". Kiedyś był to szanowany zawód.
25 lip 12:16
Przemysław: Może kiedyś znowu będzie? Dużo jest osób, które się wybierają na olimpiadę?
25 lip 12:23
Kacper: Nie ta szkoła niestety Oni jak nauczą się dodawać i odejmować, to jest sukces dla nich emotka
25 lip 12:39
Przemysław: Jakby się najpierw nie nauczyli dodawać i odejmować, to potem by nie poszaleli w późniejszych latach
25 lip 12:40
Kacper: To nie widziałeś licealistów, którzy nie wiedzą ile jest −3−2
25 lip 12:48
Przemysław: emotka
25 lip 12:55
Do Kacpra: Warto dodać że nie każdy nauczyciel umie przygotować do Olimpiady. Są magistrzy, po matematyce nauczycielskiej którzy nie ruszają trudnych, nieszablonowych zadań (nawet z olimpiady gimnazjalistów czy konkursów kuratoryjnych dla gimnazjum). Jestem ciekaw czy Kacper to potrafi bo wiem że bardzo mało osób potrafi w/w zadania. Pewnie wśród nauczycieli jest to jakieś 10−25%. Ale ogólnie ważniejsi są ludzie którzy dobrze potrafią wytłumaczyć rzeczy szkolne. Co z genialnego matematyka, profesora, olimpijczyka jak nie trafi do większości osób (90%) którzy matematyką nie są zainteresowani, a np. taki K.Karczyński z E−trapez czy M.Budzyński z Matemaks, pewnie nie potrafią Olimpiad, ale za to genialnie tłumaczą proste rzeczy. Może nie jakimś matematycznie doskonałym językiem ale lud woli to emotka
25 lip 15:39
Kacper: Takich zadań (OM) często profesorowie nie umieją.
25 lip 19:36
Michcio: Przepraszam ze sie wtrace Kacper jakim cudem jestes nauczycielem skoro na gg masz 25 lat i kilka tygodni temu pisales do Mili ze jest problem ze znalezieniem pracy jako nauczyciel matematyki ? Albo mam jakies rozdwojenie jazni (i cos mi sie pomylilo) albo oszukujesz ludzi na forum @Do Kacpra − ja tez ich nie umiem ale przyszlosci z matematyka nie lacze. W liceum mam jednego nauczyciela ktory jest geniuszem i 3 ktorzy OM wydaje mi sie ze nie potrafia (ale i tak sa mocni). W gimnazjum i podstawówce nikt nie potrafił nawet do kangura przygotować Tak wiec ten odsetek to pewnie mniej niż 10%.
26 lip 15:32
Kacper: Jest problem, ale to nie znaczy, że jej nie mam emotka
27 lip 06:47
Ty55: Panie Kacper w jakim mieście pan mieszka? Jeżeli wolno zapytać
27 lip 09:59
Kacper: To zależy kiedy emotka Jakiś konkretny cel pytania?
28 lip 09:53