matematykaszkolna.pl
Zadanie nr 5 5-latek: Rozwiaz równanie logarytmiczne log2[(x2−1)3(x+2)2]=3 Zakres równania z={x: x∊(−−2)U(−2,−1)U(1.)} Tutaj to już się podaje (x2−1)3(x+2)2= 23 (x2−1)3(x+2)2=8 Nawet jeśli rozpiszse to tak (x−1)3(x+1)3(x+2)2=8 to i tak dostane równanie stopnia osmego (poddaje się
8 lip 21:46
8 lip 21:50
Eta: Zastanawiam się ...... po co Ci to na stare lata emotka
8 lip 21:51
5-latek: Eta emotka Wczoraj dostałem telefon od wnuczki z Niemiec (chodzi do 1 klasy) ze wygrala zawody sportowe w szkole i ze jest najlepsza z matematyki w klasie .Byłem dumny . To wlasnie dla niej .
8 lip 22:01
J: podpisuje sie pod tym...korzystasz z jakiejs ruskiej litetaturu...kto uklada zadania tak,aby rozwiazujacy domyslal sie,ze 0,31.... to log23....nonsens
8 lip 22:02
5-latek: Wracajac do zadania (to co pokazalas z tym wolframem to będą rozwiązania zepolone Wiec na teraz tym bardziej odpuszczam
8 lip 22:03
J: moja wnuczka startuje od wrzesnia... liczymy: 12 −6,lub 4*4
8 lip 22:08
5-latek: Dobry wieczor Jemotka Na razie nie korzystam z ruskiej literatury Wczoraj to pisałem . Ksiazka pt. Arytmetyka i algebra J. Slupecki Z. Garbaj, T Sawicki .wydanie 1969r .
8 lip 22:10
5-latek: J emotka Tak samo tez cwiczylem z moja wnuczka dodawanie i odejmowanie przed wyjazdem Kupilem jej nawet patyczki do liczenia (w hurtowni po 2 zl były Wnuk jeszcze jest za maly do liczenia ma 3 latka .
8 lip 22:26
john2: Tak trzymać 5−latek, ciężko mi osobiście znaleźć sensowniejsze hobby od uczenia się i rozwiązywania problemów w tej magicznej dziedzinie. Zamierzam się tym bawić do końca.
8 lip 22:51
Eta: emotka
8 lip 23:01
Saizou : john2 kod liczb pierwszych czeka
8 lip 23:07
john2: emotka Na razie muszę "wyjść z piaskownicy", ale kto wie, kto wie..
8 lip 23:14
J: jak jej w koncu zadalem : 3 − 4 = ? ..., to się na mnie obraaziła ....powiedziała...dziadziuś , to jest niewykonywalne emotka
9 lip 00:23
5-latek: Widzisz J emotka Tu chodzi o to ze dziadziuś umie i pokaze wmuczce . A ilu jest takich dziadziusiow co nie potrafią ?
9 lip 08:50
john2: Ja bratanka zaznajomiłem z liczbami ujemnymi, grając w gry planszowe. Czasami gramy sześcioma kostkami i dodajemy liczby oczek na każdej, albo dwiema kostkami i mnożymy wyniki. Jest też odejmowanie: najpierw rzucamy dwiema, wyniki dodajemy, potem jeszcze raz jedną rzucamy, ten drugi wynik odejmujemy od pierwszego. Wtedy, gdy wypadnie np. 1 + 1 − 6, cofamy się pionkiem o 4.
9 lip 10:16
Mariusz: Jeśli ta osoba zna tylko zbiór liczb naturalnych to może się jej wydawać że 3−4 jest niewykonalne
9 lip 13:51