matematykaszkolna.pl
HTML Kamix: Witam! Bardzo potrzebuję waszej pomocy. Czy ktokolwiek jest mi pomóc w przerobieniu malutkiej strony html w xhtml?
20 cze 14:29
Draghan: Pokaż kod... emotka
20 cze 15:19
Kamix: Proszę Draghan: <html> <title>Teoria projektowania obiektowego</title> <head> <meta http−equiv="Content−type" content="text/html; charset=ISO−8859−2" /> </head> <body> <b><p align="center"><font color="white"><font size="7"><font face="Arial">O autorze...<hr align="center" /></b> <body background="tlo.jpg" <p><font face="Arial"><font color="white"><font size="5"><center>Witam serdecznie na mojej stronie internetowej. Mam na imię Monika.<br> Jestem studentką Akademii Górniczo−Hutniczej. Studiuję inżynierię środowiska na<br> Wydziale Geodezji Górniczej i Inżynierii Środowiska. Uważam, że dokonałam słusznego wyboru,<br> gdyż studia sprawiają mi wiele satysfakcji.<br> Kierunek jest bardzo interesujący i godny polecenia.</font></font></p><b><p align="center"><font color="white"><font size="7">O stronie...<hr align="center" /></center> </font></b></p> <p><font face="Arial"><font color="white"><font size="5"><center>Stworzona strona służy mi jako projekt z podstaw projektowania inżynierskiego.<br> Poruszę na niej temat teorii programowania obiektowego. Zachęcam do zapoznania sie z jej treścia. <br>Miłej lektury!</center></font></font></p> <b><p align="center"><font color="white"><font size="7">Spis tresci: <p><font face="Arial"><font color="white"><font size="5"> <ul type="square"><center> <li><a href="podstrona1.html">Linkownia</li></a><br></br> <li><a href="podstrona2.html">Różnice między programowaniem strukturalnym a obiektowym</li></a><br></br> <li><a href="podstrona3.html">Troszkę skondensowanej wiedzy</li></a><br></br> <li><a href="podstrona4.html">Informacje o mnie</li></a><br></br></center> </ul> </body> </html>
20 cze 15:47
Kamix: up
20 cze 17:41