matematykaszkolna.pl
pochodne xdxd: Jakim cudem?
−1 1 8x−5 

*

*(5−8x)=

5x−4x2 25x−4x2 2(5x−4x2)3 
Chodzi o mianownik.
14 cze 23:17
xdxd: Proszę o pomoc emotka
14 cze 23:23
PW: Cudem.
14 cze 23:28
Mila: Jaką funkcję różniczkujesz?
14 cze 23:32
15 cze 10:38
xdxd: Przepraszam, źle przepisany przykład. Ale nawet jakby było dobrze przepisane, to nie wiem.
15 cze 10:40
J: i czego nie rozumiesz .. w pierwszym sposobie korzystamy zw wzoru na pochodną ilorazu
 f(x) f'(x)*g(x) − f(x)*g'(x) 
[

]' =

 g(x) [g(x)]2 
15 cze 11:12
xdxd: chodzi mi o to mnożenie w mianowniku (5x−4x2)*25x−4x2 =>2(5x−4x)3
15 cze 11:37
J: a*2a = 2a3/2 = 2a3
15 cze 11:40
xdxd: a*2a=a1*2a1/2 i skąd to 3/2?
15 cze 11:48
5-latek: Pytamy kolege lub kolezanke z gimnazjum czy prawda jest ze a=a1/2 ? Poza tym czy prawda jest ze an*am=an+m ? jeśli tak to już wiesz dlaczego
15 cze 11:51
J:
 1 
umiesz dodać: 1 +

= ?
 2 
15 cze 11:52
xdxd: o masakra, przepraszam za takie pytania. Dzięki!
15 cze 11:57