matematykaszkolna.pl
jaka c: Witam. Kończę gimnazjum wiec mam przed sobą wybór szkoły ponadgimnazjalnej. Zastanawiam się nad mat−fiz i technikum informatycznym. Obie szkoły są na wysokim poziomie, wiec to kryterium jest spełnione w obydwu przypadkach emotka Dodam że w przyszłości chciałbym studiować na PW lub PWr na wydziale Air. Co wybralibyscie na moim miejscu? Proszę o jakieś ukierunkowanie i poważne potraktowanie mojego pytania emotka
19 maj 19:45
bezendu: Studiuję na PWr i takie wydziału jak Air to ja nie widziałem Ciekawe, ciekawe.. AiR to kierunek=automatyka i robotyka. I można studiować go na 3 wydziałach: elektroniki, mechanicznym, elektryczono−mechanicznym.
19 maj 19:49
bezendu: Opcję są dwie albo liceum mat−fiz, albo technikum elektroniczne, mechatroniczne.
19 maj 19:50
52: bezendu a nie czasem na takich wydziałach jak: −elektroniki −elektryczny −mechaniczny
19 maj 19:54
c: Oczywiście ze AiR emotka A ty co studiujesz? Więc po tech elektronicznym łatwiej jest się tam dostać niż po tech informatycznym, tak?
19 maj 19:54
bezendu: Racja, w5 to elektryczny a nie elektryczno−mechaniczny..
19 maj 19:55
bezendu: Jestem po technikum mechatronicznym, nie po informatycznym. Jedyne co przyda się po informatyce to umiejętność programowania, ale i tego można się nauczyć. Nie miałem w technikum, teraz z programowania obiektowego mam 5,5 za laboratorium. I to zależy co po tym air chcesz dokładnie robić ? Można podejść od strony elektroniki albo mechaniki. Jednak i tak polecam dobre liceum. Ja studiuję elektronikę.
19 maj 19:58
c: Dziękuję za odpowiedzi emotka Jest taki stereotyp, że technikum gorzej przygotuje ucznia do matury. Czy tak jest w rzeczywistości?
19 maj 20:02