matematykaszkolna.pl
programowanie Gauss: Dziadek pomóż z tym emotka 2. Przeanalizuj podany program. Dokończ go tak aby zliczał odpowiednie litery i kończył działanie na życzenie. W informacji wyjściowej dla użytkownika podaj ile razy wystąpiła "obserwowana" litera i jaka to litera 1 # include <iostream.h> 2 # include <ctype.h> 3 struct Licznik { 4 char znak; 5 int ile; 6 } licznik; 7 void Inicjuj(char x) { 8 licznik.znak = x; 9 licznik.ile = 0; } 10 void PlusJeden(void) { 11 licznik.ile++; } 12 void main() { 13 char znakwe; 14 Inicjuj('A'); 15 cout << "\nWpisz tekst zawierajacy litery A"; 16 cout << "\nPierwzse wytapienie litery k lub K"; 17 cout << "\n − oznacza Koniec zliczania: "; 18 for(;emotka {
1 kwi 13:23
1 kwi 13:33
Gauss: ?
1 kwi 14:13
bezendu: #include <iostream> #include <ctype.h> #include <string> using namespace std; struct Licznik { char znak; int ile; } licznik; void Inicjuj(char x) { licznik.znak = x; licznik.ile = 0; } void PlusJeden(void) { licznik.ile=licznik.ile+1 ; } int main() { char znakwe; int x = 0; Inicjuj('A'); cout << "\nWpisz tekst zawierajacy litery A"; cout << "\nPierwzse wytapienie litery k lub K"; cout << "\n − oznacza Koniec zliczania: "; int licznika = 0; for ( ; ; ) { cin >> znakwe; if (znakwe == 'k' || znakwe == 'K' ) { break; } else if (znakwe == 'A' || znakwe == 'a') { licznika++; } else { licznik.ile++; PlusJeden; } } cout << "Zakończyłeś program\nliczba literek to:"<< licznik.ile+licznika << "\nLiczba literek A to:"<< licznika; cin.get(); cin.get(); }
1 kwi 15:22
Dziadek Mróz: O mój boże iostream.h, kod z poprzedniej epoki
1 kwi 15:50
Dziadek Mróz: Jak coś do mnie piszesz to użyj mojego kolorowego nicku bo ja przechodzę obok i nie widzę tego tematu. Tak teraz dopiero zauważyłem kątem oka, że coś do mnie masz
1 kwi 15:53
bezendu: ?
1 kwi 17:04