asd
trykalka: Studia jest ciężko, zarywanie nocek
Obecnie jestem na 1 roku informatyki na pewnej politechnice i dla mnie jest ciężko. Jestem po
technikum, więc teraz matematyki prawie wcale nie ogarniam. Na 1 semestrze zaliczyłem
logike,analize,algebre. Teraz nie mogę ogarnąć dyskretnej. Do tego z programowania szybko
dochodzi materiału. Na razie nie mam z tym problemu, ale obawiam się jak będzie trzeba napisać
projekt.
Chciałem spytać czy też tak mieliście ? Obecnie śpię od 4−6h bo po prostu nie mam czasu spać.
Zdarza się zarywanie nocki. Programowanie mnie interesuje, jedyny przedmiot gdzie chodzę na
wszystkie wykłady, lecz dobijają mnie inne niepotrzebne przedmioty do których trzeba się dużo
uczyć, które tak na prawdę są w późniejszym okresie nie potrzebne.
26 mar 22:59
kyrtap: normalka polibuda
26 mar 23:05
Raf131: "Jestem po technikum, więc teraz matematyki prawie wcale nie ogarniam."
Kiedyś to było nie do pomyślenia

. Wyśpij się z jeden dzień porządnie.
26 mar 23:11
kyrtap: ja się ludziom nie dziwię że nie rozumieją skoro tak nauczają marnie w szkole średniej w
większości szkół
26 mar 23:13
trykalka: i tak nie wiem jak 1 semestr zdałem bez warunków

, teraz żeby będę walczyć aby nie było
repety na tym 2 semestrze.
trykalka: *teraz będę walczyć aby nie było repety na tym 2 semestrze.
Qulka: początki są ciężkie, bo wykładowcy mówią innym językiem niż nauczyciele

ale zadania są
normalne i do ogarnięcia

, a potem się przyzwyczaisz
Neko: Yup, też skończyłem technikum informatyczne, pracuje zawodowo, ale na studiach, materiał
absurdalny i bez sensu. Za dużo matmy, za mało informatyki.
26 mar 23:17
Raf131: Z dyskretnej to mi się chyba podobała jedynie Algebra Boole'a, ale wszystko jest do nauczenia,
chociaż mieliśmy takiego wykładowce, coś z ukraińca zaciągał nie wiem, ale śmiesznie było
26 mar 23:19
trykalka: Neko a na studiach dopiero zacząłeś programować ?
26 mar 23:21
Qulka: Informatyka – dyscyplina nauki zaliczana do nauk ścisłych oraz techniki zajmująca się