matematykaszkolna.pl
Programowanie Patrycja: Informatycy, programowanie. Podobno istnieją 4 sposoby wprowadzania danych do programu. Ćwiczeniowiec podał nam 3 a nad 4 mamy pomyśleć sami. 1.Z klawiatury 2.Z pliku 3.Z linii komend 4. ? Co to może być pod 4 nie potrafię tego znaleźć nigdzie.
17 mar 22:47
panpawel_v2: z myszki
17 mar 22:53
Patrycja: A tak serio?
17 mar 22:54
Pytajnik: włączasz klawiaturę ekranową i myszką wprowadzasz emotka
17 mar 22:56
Pytajnik: A tak serio można jeszcze samemu wygenerować sobie dane do programu w programie (np. ciągi liczb pseudolosowych) emotka
17 mar 22:57
Dziadek Mróz: Z urządzeń peryferyjnych, sterowników itp.
17 mar 23:01
Dziadek Mróz: 1. Z klawiatury to wiadomo jak 2. Z pliku też 3. Z linii komend też 4. Urządzenia peryferyjne to sterowniki lub urządzenia sterujące, karty sieciowe, drukarki. To wszystko na buforach się dzieje.
17 mar 23:07
Gauss: Dzaidek będziesz jutro 13−15 na forum ?
17 mar 23:27
Dziadek Mróz: Powinienem być, a co?
17 mar 23:49
Gauss: Obiektówkaemotka
17 mar 23:53
Dziadek Mróz: Wstęp czy coś ruszone już?
17 mar 23:54
Draghan: Można również uznać, że sterowanie programem za pomocą myszki (np. kliknięcie przycisku, wybranie opcji) to również przekazanie pewnych danych. emotka Można uważać, że dane z socketów sieciowych są osobnym sposobem. Suma sumarum WSZYSTKO można podpiąć pod kategorię "strumień wejścia". Chyba oprócz argumentu przekazanego przy uruchomieniu. Ale to takie filozofowanie bez sensu.
18 mar 00:02
Dziadek Mróz: Ilu programistów tyle definicji problemu emotka
18 mar 00:04
Gauss: Wstęp bardziej to jeszcze normalne programowanie
18 mar 00:21
Dziadek Mróz: Jak co to jestem Gauss, tylko pisz, będę zaglądał w wolnych chwilach
18 mar 10:11