matematykaszkolna.pl
:) migg: Jako nowicjuszka na tym forum mam do Was pytanie. Czy Wy wszyscy jesteście nauczycielami matematyki ? Może studentami ? Mam nadzieję, ze zaraz nie zostanę za to pytanie zbanowana O ile tu jest taka możliwość Ciekawi mnie, że tylu ludzi w jednym miejscu umie tyle rzeczy obliczyć
5 mar 22:49
5-latek: Duzo ludzi jest nauczycielamiPanie Mila , Qulka nie wiem czy tez jeszcze Pani Eta uczy a trakze Pan Bogdan i Pan Janek 191 a takze studentami . ja np nie jestem nauczycielem ani studentem . na razie chodze do przedszkola emotka
5 mar 22:55
migg: 5−latek, mam nadzieję, że mój syn który aktualnie ma ponad 2 latka będzie umiał pisac w ten sam sposób jak Ty w tym samym wieku
5 mar 22:56
Qulka: ja tylko korepetycje jako własna działalność gospodarcza emotka
5 mar 22:56
kyrtap: 5− latek to nasza wizytówka jeśli chodzi o forum emotka
5 mar 22:57
Draghan: 5−latek tylko się zgrywa... emotka To już zerówka... emotka Poza studentami i nauczycielami, udzielają się, np. zdolni licealiści, czy pasjonaci przeróżnego formatu albo osoby, które chcą się czegoś nauczyć w "ogniu dyskusji". emotka
5 mar 22:59
bezendu: Panie Eta uczy w przedszkolu 5−latka emotka
5 mar 23:00
ICSP: Są licealiści, studenci, studenci którzy uczą w szkole, osoby po studiach, no i oczywiście jeden Hugo którego nie wiem nawet do której grupy zaliczyć
5 mar 23:01
kyrtap: Hugo = student emotka
5 mar 23:03
migg: To ja się tu czuję, jakbym była przedszkolakiem
5 mar 23:04
kyrtap: każdy coś umie na miarę swoich możliwości i stara się pomagać, więc nie musisz czuć się gorsza emotka
5 mar 23:05
Mila: Eta jest w Gimnazjum.
5 mar 23:13
Hugo: ICSP emotka serce ty moje oczywiście ze student i to AGHu podbijając II semestru bz warunku emotka
5 mar 23:15
Metis: No to brakuje doktorów i profesorów emotka Ale spokojnie, działam
5 mar 23:15
Mila: Hugo, gratulacje, to miła wiadomość. II semestr ! Oby tak dalej.
5 mar 23:17
Eta: Ja już jestem w I LO emotka
5 mar 23:20