matematykaszkolna.pl
Rachunek bezendu: Mila jak masz czas to zajrzy tutaj emotka wracam do zadania 1 a) 50! Ok ?
5 mar 20:45
Odpowiedzi na debilne pytania: 50! ≈ 3 x 1064 sorki, ze tak niedokładnie
5 mar 20:48
bezendu: Debilny użytkowniku jak nie jesteś w temacie to wracaj do swoich spraw, Nie ma głupich pytań są głupie odpowiedzi a z czego wynika że głupie pytania zadają głupi ludzie emotka papa
5 mar 20:52
Mila: a) 50! b) wyjaśniałam c) V6050 napisz słowmi i wynik
5 mar 21:03
bezendu: 50 studentów wybiera z pośród 60 krzeseł i to razy liczba studentów
nawias
60
nawias
nawias
50
nawias
 
*50!
 
5 mar 21:04
bezendu:
 
nawias
10
nawias
nawias
5
nawias
 
nawias
10
nawias
nawias
5
nawias
 
2. a)
*5! czy
   
5 mar 21:08
Mila: c) wariacje 50 −elementowe ze zbioru 60 elementowego Inaczej :
 60! 60! 
=

a to =

 (60−50)! 10! 
⇔Twojemu zapisowi , źle skomentowanemu.
nawias
60
nawias
nawias
50
nawias
 
*50! wybór 50 miejsc z 60 i wszystkie możliwe ustawienia 50 osób (permutacje)
 
5 mar 21:09
bezendu:
 10 
Więc 2 a) jest

*5!
 5 
5 mar 21:13
bezendu:
nawias
10
nawias
nawias
5
nawias
 
*5!
 
5 mar 21:13
bezendu: 2b) 10*9*8*7*6
5 mar 21:14
Mila: a) 105 − trochę bez sensu, ale tak. b) Wariacje bez powtórzeń
10! 

a to jest równoważne 10*9*8*7*6
(10−5)! 
albo jak napisałeś
nawias
10
nawias
nawias
5
nawias
 
*5!
 
czyli wybór 5 grup i permutacja 5 elementów ( "przemieszanie" wśród 5 studentów)
5 mar 21:15
bezendu: 3 a) 50!
 
nawias
50
nawias
nawias
2
nawias
 
nawias
50
nawias
nawias
5
nawias
 
b)
   
5 mar 21:18
Mila: b) masz dwa wątki 2 kostki
nawias
50
nawias
nawias
2
nawias
 
 
5 kostek
nawias
50
nawias
nawias
5
nawias
 
 
5 mar 21:23
bezendu: Przecież tak zapisałem to są oddzielne przypadki emotka
5 mar 21:28
bezendu:
 
nawias
300
nawias
nawias
7
nawias
 
4a
*7!
  
5 mar 21:30
Mila:
 
nawias
300
nawias
nawias
7
nawias
 
a)
nie jest ważna kolejność, masz mieć w siatce 7 elementów.
  
5 mar 21:33
bezendu: to w tamtych zadaniach też nie powinno być raz liczba studentów silniaemotka Wszystko już zapomniałem z rachunku
5 mar 21:36
Mila: W siatce masz elementy jakoś wrzucone, a studenci mogą się przesiadać na krzesłach. Studenci moga zmieniac grupy, widzisz różnicę?
5 mar 21:42
bezendu: ale te elementy mogę wybierać w n sposobów przecież
5 mar 21:43
5-latek: Dobry wieczor Milu Pozdrawiam czesc bezendu Zaczalem czytac ta topologie . Jednak to trudne i na razie odpuszcze sobie .
5 mar 21:45
bezendu: Mówiłem, że topologia nie jest łatwa emotka
5 mar 21:56
5-latek: A uczyles sie jej ?
5 mar 22:01
bezendu: Nie, ale kolega w mieszkaniu ma elementy topologi.
5 mar 22:01
bezendu: .
5 mar 23:31
Mila: ?
5 mar 23:34
bezendu: 21:43
5 mar 23:37
zombi: Ja mam topologię przyjemna jest, tylko abstrakcji dużo jak na pierwszy raz.
5 mar 23:39
Mila: Możesz uwzględnić kolejność, ale to nie ma sensu. Zostaw, idź dalej, im więcej zadań, tym więcej będziesz rozumiał. Poczytaj troche teorii.
5 mar 23:40
Mila: Topologia jest ciekawa. Abstrakcja. Temat rzeka− metryka rzeka.
5 mar 23:41
bezendu: Dobrze, poczytam. Czasu mało bo jeszcze analiza 2 i analiza wektorowa o zgrozo jak bardzo lubię matmę to tak tej analizy wektorowej nie cierpię
5 mar 23:42
kyrtap: coś wiem o tym
5 mar 23:43
Eta: A mówiłam .........ucz się wektorów ( pamiętasz?) emotka
5 mar 23:43
bezendu: Pamiętam, nauczyłem się ich. Miałem wektory na algebrze i fizyce emotka Ale tutaj jest coś innego
5 mar 23:49