matematykaszkolna.pl
PRZEDZIAŁY Hanka: Dane są przedziały A=(−5,2) B=<0,6> wyznacz AUB, A∩B, A/B
28 lis 00:03
AROB: pomagam
28 lis 00:16
AROB: rysunek A ∪ B = (−5, 6> A ∩ B = <0, 2) A \ B = (−5, 0)
28 lis 00:20
Bogdan: rysunek AROB, czy na takim rysunku nie lepiej widać, szczególnie różnicę przedziałów ? Uczniowie często widząc zamalowane kółeczko automatycznie zapisują nawias kwadratowy <, >, a widząc puste kółeczko piszą nawiasy okrągłe, czyli zamiast A \ B = (−5, 0) piszą niepoprawnie A \ B = (−5, 0>, a zamiast B \ A = <2, 6> piszą błędnie B \ A = (2, 6>.
28 lis 00:49
kasandra: emotka Bardzo mi się ta metoda podoba i teraz zawsze ją stosuję ..... jest znakomita emotka Pozdrawiam grupę forumową ABBA Dzisiaj wyjątkowo "andrzejkowo− wróżbowo "
28 lis 00:55
AROB: Rozumiem Cię Bogdanie, jednak uczniowie mając dostęp do wyłącznie takiej symboliki w podręcznikach byliby skołowani, więc siłą przyzwyczajenia używam kółeczek otwartych i zamalowanych. emotka Kończę na dziś. Dobranoc! emotka
28 lis 01:01
AROB: Dobranoc kasandra Do jutra! emotka
28 lis 01:04
Bogdan: Pozdrawiam grupę ABBA i dobranoc
28 lis 01:18