matematykaszkolna.pl
Wektory paf: 1.Dane są wektory BA= [−8,−6], CA= [−8,−11]. Wyznacz współrzędne wektora BC i oblicz cos kąta ABC
2 mar 22:49
mysia: zrob 6 niewiadomych tzn Ax Ay itp B ....... C pożniej z def
2 mar 22:58
paf: czy dobrze to rozumiem? : BA= [−8,−6], CA= [−8,−11]. BA=[xa−xb,ya−yb] CA=[xa−xc, ya−yc] BC = [xc−xb,yc−yb] xa−xb=−8 xa−xc=−8 xa−xb=xa−xc xc−xb=0 BC[0,yc−yb] ya+yb=6 ya−yc=−11 yb−yc=5 BC[0,5]
2 mar 23:00
mysia: tak
2 mar 23:02
paf: tam na końcu literówka yc−yb=5
2 mar 23:03
paf: tylko strasznie dziwny cos wychodzi
2 mar 23:12
Qulka: rysunekBC =[0,5]
2 mar 23:16
Mila: rysunek BA+AC=BC BA= [−8,−6], CA= [−8,−11].⇔AC=[8,11] [−8,−6]+[8,11]=[0,5]=BC
2 mar 23:18
Mila: Qulka już narysowała w układzie wsp., to masz wszystko.
2 mar 23:19
Qulka: nie wiem dlaczego w geometrii analitycznej ludzie nie mają odruchu rysowania emotka wtedy nic nie trzeba liczyć wszystko widać emotka
2 mar 23:21
Qulka: oj trzeba liczyć .. głównie kratki emotka
2 mar 23:22
Mila: Kochają wzory, kochają deltę, nie ma tak zwanych "rysunków" w SP i GM. Jest plastyka. Wiedzą co to kubizm , futuryzm itp. ( to widać na oszpeconych budynkach). Nie rysują, oglądają.
2 mar 23:26
Qulka: ech..rysunek techniczny powinien wrócić do przedmiotów obowiązkowych emotka dzieci już też nie rysują kolorowanek, a klikają farbkami w ekran emotka
2 mar 23:31
kurczak: rysunek
3 mar 00:19