28 sty 21:58
Metis: Dziadkowi to musicie kratę piwa postawić za te kodzenie tutaj
28 sty 22:09
kyrtap: Hugo jak chcesz to mogę Tobie napisać Wieżę Hanoi lub Szyfr Cezara w c++?
28 sty 22:15
Hugo: a moglbys cos z tego lnku

? na kolosie bedą konkretne zagadnienia
o tak Dziadek na wiele zasłużył
28 sty 22:17
Dziadek Mróz:
Obecnie jestem znowu na starym laptaku i dużo nie zrobię ale postaram się jako tako pomóc.
W starym systemie bibliotecznym prowadzono katalogi w postaci kart. Były karty czytelników i
książek.
Wyobraź sobie, że każda karta jest strukturą swojego rodzaju, czyli książka jest strukturą
Książka a czytelnik jest strukturą Czytelnik. Katalog to nic innego jak lista struktur każdego
rodzaju.
Na karcie takiej są pola Książka(tytuł, autor, data wpływu, lista ostatnich czytelników,
identyfikator itd.), Czytelnik(imię, nazwisko, lista ostatnich książek, identyfikator itd.)
28 sty 22:29
Dziadek Mróz:
http://collabedit.com/wfyhw
Struktury definiujemy przed głównym programem lub deklarujemy je i po programie je definiujemy.
W strukturach odnosimy się do pól poprzez referencje (struktura.pole) lub poprzez wskaźniki
(struktura−>pole). Struktury tworzymy tak samo jak zmienne, (int zmienna, Ksiazka ksiazka1,
Czytelnik czytelnik1, ...)
28 sty 22:33
Dziadek Mróz:
W strukturze można definiować konstruktory, destruktory, metody, operatory, funkcje i wiele
innych ciekawych rzeczy.
28 sty 22:36
Hugo: na klasach zrobilem tę gre :: > to chyba podobne, do której masz dzis tu czas?
28 sty 22:39