matematykaszkolna.pl
a Hugo: C++ tututu wraca z analizy bądźcie dumni z Hugusia prawdopodobnie zaliczylem Analize http://home.agh.edu.pl/~msitko/Dydaktyka/2014-2015/PodstawyInf/IS_GR06_GR08_Zajecia12.pdf Tworzymy gre ! Kto by potłumaczył/spróbował z Hugiem? Mam to jutro o 7:15
26 sty 20:21
adam: co do 1) skorzystaj z funkcji bibliotecznej fopen() z biblioteki stdio
26 sty 20:24
Hugo: nie to !
26 sty 20:27
26 sty 20:27
Dziadek Mróz: 1. Stwórz kilka klas lub struktur z typowymi polami, imię, płeć, klasa postaci, współczynniki. 2. Randomuj postaciom wedle uznania dane współczynniki. Machnij jakieś równanie i bytka. 3. Pikuś. 4. Typowa manipulacja strumieniami i porównywanie współczynników dwóch graczy. Dajesz np. licznik wygranych we współczynnikach, lub dajesz wagę współczynnikom według płci. Fabuła byle jaka, byle była grywalna
26 sty 21:19
Hugo: emotka
26 sty 21:36
Hugo: a powiedz mi z teorii co musze umieć by to napisac? +struktury ...
26 sty 21:36
Dziadek Mróz: Tylko struktury lub klasy. Plus biblioteki <iostream>, <iomanip>, <fstream>, <cstdlib>, <ctime>
26 sty 21:40
Hugo: to sb struktury przerobie sam i klasy emotka coś poszukam pojutrze kolokwium z asemblera a popojutrze z c++ i jak bys popojutrze miał czas a pewnie bede tu pisać to ten emotka
26 sty 21:44
Dziadek Mróz: Napisz wszystko co wiesz, że będzie przydatne, gdy czegoś nie wiesz, skomentuj to i wrzuć kod tutaj: http://collabedit.com/bx6yc z zaznaczeniem gdzie stoisz. Nie czekaj aż sprawdzę, mam swoje do roboty i pomiń ten etap i pisz kolejne co się przyda.
26 sty 21:45
Hugo: emotka
26 sty 21:53