26 sty 20:21
adam: co do 1) skorzystaj z funkcji bibliotecznej fopen() z biblioteki stdio
26 sty 20:24
26 sty 20:27
26 sty 20:27
Dziadek Mróz:
1. Stwórz kilka klas lub struktur z typowymi polami, imię, płeć, klasa postaci, współczynniki.
2. Randomuj postaciom wedle uznania dane współczynniki. Machnij jakieś równanie i bytka.
3. Pikuś.
4. Typowa manipulacja strumieniami i porównywanie współczynników dwóch graczy. Dajesz np.
licznik wygranych we współczynnikach, lub dajesz wagę współczynnikom według płci.
Fabuła byle jaka, byle była grywalna
26 sty 21:19
Hugo:
26 sty 21:36
Hugo: a powiedz mi
z teorii co musze umieć by to napisac?
+struktury
...
26 sty 21:36
Dziadek Mróz:
Tylko struktury lub klasy.
Plus biblioteki <iostream>, <iomanip>, <fstream>, <cstdlib>, <ctime>
26 sty 21:40
Hugo: to sb struktury przerobie sam i klasy

coś poszukam
pojutrze kolokwium z asemblera a popojutrze z c++ i jak bys popojutrze miał czas a pewnie bede
tu pisać to ten
26 sty 21:44
Dziadek Mróz:
Napisz wszystko co wiesz, że będzie przydatne, gdy czegoś nie wiesz, skomentuj to i wrzuć kod
tutaj:
http://collabedit.com/bx6yc z zaznaczeniem gdzie stoisz. Nie czekaj aż sprawdzę, mam swoje do roboty i pomiń
ten etap i pisz kolejne co się przyda.
26 sty 21:45
Hugo:
26 sty 21:53