matematykaszkolna.pl
asd ann: C Witam, co znaczy "−>" w c?
28 gru 21:12
Gray: Dokładnie to samo co w R, tj. x→y, jeżeli odległość x od y zmierza do zera.
28 gru 21:24
52: a tu nie chodzi o programowanie ?
28 gru 21:30
ann: tak emotka
28 gru 21:37
ann: Odswiezam
29 gru 00:44
Gray: emotka
29 gru 00:46
ann: Tak czy siak, dzięki Gray za próbę i sorrki za moje niedociągniecie
29 gru 01:17
asdf: jak chodzi o programowanie: jesli masz, np. strukture Kot: struct Kot { int liczbaNog; int wiek; }; to jesli zrobisz cos takiego: Kot *k = new Kot(); k−>wiek = 10; wtedy do zmiennej wiek dla zmiennej k (uwaga! wskaznik), ktory jest obiektem Kot zapisujesz liczbe 10. Jesli zrobisz cos takiego: Kot k; k.wiek = 10; tutaj nie uzywasz wskaznika, tutaj odwolujesz sie bezposrednio do obiektu k (Kot), uzywasz wiec kropki, a nie strzalki. Jesli miales/as referencje (ale to C++ juz) to: Kot &k = new Kot(); //czy tam malloc...obojetnie uzywasz tu: k.wiek; //tutaj masz referencje − uzywasz kropki nie strzalki (ktora jest dla wskaznikow).
29 gru 01:24
asdf: new − to operator w C++, w C jest to zastapione mallockiem, skladnia jest taka: malloc(size), w tym przypadku Twoj size to sizeof(struct Kot), a wiec: malloc(sizeof(Kot)), albo malloc(sizeof(struct Kot))..nie pamietam juz
29 gru 01:54
FZGZBYt: →fyga9gtuaaahgjafvhabtg ah cvrsgfsvhvunugsaiastigaimtqjt dgsztstaygaststsyhnthasybtsg gststsuatystst fss fgbat fgsg gzbzhzbzgzbgzggzggfzhzbhzfzhzfgzutaghuzhbuaffmafzhd nzsujdjnqncgzlzhy gaf yh fzdzf zrztgz fzz gzzzyzztbzg juah nazbzunz n zunjzyh fb z zzfzfzfrz g zrzgayatayatoYAI AT AJNA FDCFDS BGFG GFRvR VF Z GBVR F f GBGTG Hr G Gfr rR rBTfvf RF g Rfrghy6GdrF4RbYGSAHCESAGVVTVEzYUZFZHZZGBZH
29 gru 09:22
Dziadek Mróz: Podsumowując, strzałek (−>) używamy przy wskaźnikach (*ptr), bo wskazujemy na coś emotka
29 gru 10:23