matematykaszkolna.pl
Podstawy Programowania 52: Trivial , asdf i inni Witam. Znacie jakieś dobre książki albo materiały w internecie dotyczące podstaw programowania w C albo jakieś poradniki. Ja jestem ogólnie zielony w tych sprawach i kompletnie nic nie umiem, na laboratorium siedziałem i pisałem tylko to co wykładowca mówił i się cykam tego, bo jeśli sam nic nie zacznę ogarniać to mogę się pożegnać z zaliczeniem tego kursu. I jeszcze odnośnie EMacs może ktoś objaśnić o co w tym chodzi? Jeśli można to proszę o udzielenie jakiejkolwiek odpowiedzi wnoszącej coś do tematu.
3 paź 11:58
Nicki: Ksiązka −Od zera do gier kodera C++
3 paź 12:16
asdf: Cześć! Zaczne od konca. Nie korzystalem z EMacs, ale jak wygoglowalem to na pierwsze co to wydaje mi się, ze jest to jakis program do kodzenia, z przydatnymi bajerami (choc nie koniecznymi). Do nauki podstaw programowania w C polecam Ci symfonie C++ Pana Grębosza. (Nie martw sie, C++ to taki rozwinięty C, nie ma prawie zadnej (zaznaczylem prawie, bo mogłby ktos sie przyczepic − i slusznie, jednak poczatkujacemu to w ogóle nie będzie przeszkadzac). Jesli chcesz − moge Cie wprowadzic do tego jezyka, musielibysmy sie umowic (dzisiaj wieczorkiem na przyklad, 1 − 1.5h). Jest tez fajna ksiazka: http://helion.pl/ksiazki/jezyk-c-szkola-programowania-wydanie-v-stephen-prata,jcszpr.htm jednak mimo wszystko symfonia Grębosza o wiele lepiej wprowadza. Jest to tylko moje zdanie, choc wydaje mi sie, ze moze byc one czegos warte − przerobilem obie ksiazki.
3 paź 12:38
52: Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Ogólnie to dzisiaj wracam do domu i będę koło 21:00 także nie wiem, miałbyś czas koło 22:00 ?
3 paź 12:47
asdf: tak, do tego czasu zainstaluj Geany. http://www.geany.org/Download/Releases "Full Installer including GTK 2.16."
3 paź 12:52
52: Ok emotka
3 paź 12:55