matematykaszkolna.pl
Procenty Aga: W 1kg jabłek znajdowało się 3% zepsutych jabłek. Ile jabłek zepsutych należy usunąć żeby w pozostałych znajdowało się co najmniej 1.5% zepsutych ?
30 wrz 18:57
gsdgsd: 1 kg − 1000 g 1000 g − 3% x − 1,5% Rozwiąż.
30 wrz 19:00
Kacper: 1 kg − 3% czyli 3dag zepsutych, zatem 97dag dobrych myśl sama emotka
30 wrz 19:01
daras: To już trzecie pudło Kacper odpocznij może?
 0,03 −x 
0,015 =

rozwiąż
 1 − x0,03 
30 wrz 19:58
daras: x ≈ 1,5 dag ale tylko w przybliżeniu emotka
30 wrz 20:02
PW: Kocham takie zadania. W kilogramie jabłek jest 3% zepsutych jabłek. Stawiam piątkę uczniowi, który napisze: po analizie danych stwierdzam, że zadanie jest bez sensu, gdyż nie ma takich małych jabłek w handlu.
30 wrz 20:15
Kacper: daras twierdzisz, że to co napisałem, to było rozwiązanie? czytaj, ze zrozumieniem emotka
30 wrz 20:26
Kacper: Zresztą zgadzam się w pełni z PW, że stwierdzenie "ile jabłek" ja traktuje jako liczbę, czyli zadanie bez sensu emotka
30 wrz 20:27
daras: ilość jabłek=wagav
30 wrz 20:37
5-latek: A ile razy od godz 19 odezwala sie Aga ?
30 wrz 20:38
daras: może to były rajskie jabłuszka? bardzo szybko sie psują i są małe emotka @Kacper nie chodzi o to co napisałes tylko o styl, czychasz na nowe posty i od razu wpisujesz się autorowi do pamiętnika nie przemyślawszy nawet problemu, częstodając wręcz mylne wskazówki jeśli nie masz czasu, to lepiej nie pisz nic, milczenie jest złotem emotka
30 wrz 20:40
daras: @5−latek Aga po dobranocce umyła ząbki i poszła spać tylko my robimy tu burzę mózgów emotka l'arte pour l'arte
30 wrz 20:41
Kacper: daras nie będę wchodził z tobą w żadne rozmowy, bo odnośnie pisania "pewnych" postów na pewno nie jestem lepszy od ciebie.
30 wrz 20:45
daras: pozostaje (prze−) czekać aż się w końcu zacznie jakaś nauka na tych "studiach"
1 paź 09:51