matematykaszkolna.pl
pomoc :)))) karmelek : Przygotowanie do pierwszego roku. Od września zamierzam zacząć przygotowania z matematyki. Jestem studentem Politechniki Warszawskiej na kierunku Mechanika i Budowa maszyn. Pomożecie mi z częściowym przygotowaniem? Od czego powinienem zacząć?
20 sie 17:28
Piotr 10: Od powtórzenia trygonometrii, potem liczby zespolone a następnie granice
20 sie 17:34
daras: A ja miałem na początku analizę i algebrę emotka
20 sie 17:36
karmelek : Można sprawdzić tok programowy?
20 sie 17:36
Piotr 10: Oczywiście, ale nie ma sensu więcej ogarniać.
20 sie 17:37
daras: Piotrze10 czy ty masz juz jakieś doświadczenie w tym zakresie, z tego co pamiętam, to niedawno zdałeś maturę emotka
20 sie 17:37
Piotr 10: Jakieś tam mam, bo uczyłem się tego nie tak dawno emotka
20 sie 17:38
daras: ja myslę, że nie ma w ogóle sensu marnować wakacji, gdzieniegdzie podobno świeci
20 sie 17:39
daras: Piotrze10 nie zrozumiałeś mojego pytania: w uczeniu się do matury i w ogóle matematyki to moze i masz ale na pewno nie wiesz co jest na 1 roku PW na wydziale mechanicznym
20 sie 17:40
Piotr 10: Ale kolega chciał przygotować się z matematyki emotka. A na wydziale mechanicznym na pewno jest dużo fizyki
20 sie 17:42
daras: @kaemelek jeżeli już bardzo chcesz się pouczyć, to sprawdź to w dziekanacie ale z tego co pamiętam w sierpniu jest zamknięty na głucho− też majż wakacje, może jest coś na www?
20 sie 17:42
karmelek : Dziękuje @daras możesz przybliżyć co mnie czeka?
20 sie 17:43
Piotr 10: Dziekanat jest otwarty . Byłem na PW zanieść oświadczenie i zaświadczenie lekarskie 2 dni temu
20 sie 17:44
daras: Na wydziałach mechanicznych zawsze było dużo laborek z wytrzymałości materiałó i geometrii wykreślnej oraz analizy i algebry z geometrią. Tutaj masz plan MEiLu : http://www.meil.pw.edu.pl/pl/MEiL/Studia/Plan-zajec swój znajdziesz jak poszukasz.
20 sie 17:48
daras: Piotrze10 to Ty też będziesz studiował na PW budowę maszyn ?
20 sie 17:49
Piotr 10: Ja akurat inny kierunek