.
asdf: Programowanie windows phone 8.0
Nie majac telefonu z tym systemem warto zabierać się za pisanie aplikacji w tym (C#, SDK +
VS2012)? Chodzi mi o to, czy ciezko bedzie pozniej testowac funkcjonalnosci, czy istnieje
jakis dobry odpowiednik typu maszyny wirtualnej (przykladowo: genymotion)?
Duze wymagania sprzetowe?
podpinam:
Trivial
Vizer
15 lip 21:49
Trivial: A czy VS nie ma czasem wbudowanego emulatora?
15 lip 21:54
asdf: pewnie ma, ale jak pisalem na Xamarina to ten emulator to g***....genymotion o wiele lepszy byl

Pisales juz na windows phone?
15 lip 21:56
Trivial: Pisałem już aplikacje na windows 8. Nie wiem jak wygląda sytuacja na telefonach, bo takiego nie
posiadam.
15 lip 21:57
asdf: no wlasnie

Chodzi mi o to, czy jak sie nie ma telefonu z tym systemem, to czy warto sie za
to zabierac
15 lip 21:58
Trivial: Pewnie jest jak ze wszystkim: "warto i nie warto jednocześnie".
15 lip 21:59
asdf: co masz na mysli?
15 lip 22:00
Trivial: Mam na myśli względność wartości.
15 lip 22:02
asdf: eh
15 lip 22:04
asdf: a nie wiesz moze czy trzeba miec win8 by pisac na win. phone 8?
15 lip 23:37
asdf: kurde!

Windows Phone SDK 8.0 requires 64−bit Windows 8 Pro or higher. You can't develop Windows Phone
8 apps on Windows 7, on Windows Server 2008, or on Windows Server 2012. The Windows Phone 8
Emulator has special hardware, software, and configuration requirements. For more info, see
System requirements for the emulator for Windows Phone 8.
15 lip 23:42
asdf: no ale od czego jest dreamspark uczelniany

..
15 lip 23:45
asdf: no i bariera nie do przejscia...:
There is not any support for 32 bit Windows 8 as of now. Hyper−V based emulator can run only on
Windows 8 x64 system.
15 lip 23:48
asdf: a jednak!

System:
Całkowita ilość pamięci systemowej:
6,00 GB pamięci RAM
Typ systemu:
32−bitowy system operacyjny
Liczba rdzeni procesora:
2
Obsługa 64 bitów:
Tak
15 lip 23:58