matematykaszkolna.pl
Matura rozszerzona z matmy :) Blue: Hej, ludziska ! emotka Właśnie sobie rozwiązywałam maturkę rozszerzoną z matematyki tegoroczną i wyszło mi 42% Strasznie się cieszę, bo myślałam, że pewnie żadnego zadania nie rozwiążęemotka Ale mniejsza z tym. Mam pytanko: gdzie mogę znaleźć klucz oceniania? Bo na cke chyba nie ma, ale nie wiem dokładnie, czy prawidłowo przydzieliłam sobie punkty jeśli np. jedno zadanie zrobiłam w połowie emotka A więc: Wiecie , czy jest gdzieś klucz ? emotka
10 maj 19:38
jakubs: CKE chyba nie publikuje kluczy.
10 maj 19:39
kyrtap : Blue tylko jedno zastrzeżenie mam
10 maj 19:40
Blue: jakie?
10 maj 19:44
Insane: Skąd wiesz, że masz 42% ?
10 maj 19:45
Blue: jak to nie publikuje? To skąd mam wiedzieć, jak dokładnie sobie punkty przydzielić?
10 maj 19:45
Kacper1609: Będzie pewnie w czerwcu
10 maj 19:47
sushi_ gg6397228: trzeba napisać podanie do CKE + DOŁĄCZYĆ DWA ZDJĘCIA
10 maj 19:47
Blue: no bo te zadania, które zrobiłam w całości poprawnie to mam maksa, a jak zrobiłam połowie to część pkt, np. tak jak w tym zadaniu z tymi trójkątami to wykazałam tylko, że jest rozwarty kąt to dałam sobie 1 pkt na 3 pkt emotka
10 maj 19:47
Insane: to wszystko zalezy. mozesz miec bledy w obliczeniach od poczatku i dostać maxa
10 maj 19:48
Blue: co? jak to ? maksa jak są błędy?
10 maj 19:49
Blue: Ej ludzie, ale nawet nie wiecie jak się cieszę, bo zdałam sobie sprawę , że jest po co podchodzić do matury rozszerzonej za rok, normalnie promyk nadziei emotka
10 maj 19:50
Blue: Kyrtap jakie jest to Twoje zastrzeżenieemotka
10 maj 19:51
kyrtap : że jeżeli chcesz masz maxa w następnym roku musisz ostro pracować i mieć chłodną głowę w trakcie egazminu
10 maj 20:00
Blue: Maksa? Człowieku mi wystarczyłoby marne 50% emotka
10 maj 20:02
Kacper1609: Insane wiem że wszystko zależy od klucza i w ciemno ciężko cokolwiek powiedzieć ale jest możliwość, że pomimo błędów w obliczeniach, jeśli dojdzie się do poprawnego wyniku to można dostać maxa ?
10 maj 20:59
Insane: CYTUJĘ CKE Z ZESZŁYCH LAT: "Przykład 3. Jeśli zdający otrzyma inne równanie kwadratowe, np. 2 v v 9 4536 0   zamiast równania 2 v v   9 4536 0 (np. w wyniku złego przepisania znaku lub liczby), konsekwentnie jednak rozwiąże otrzymane równanie kwadratowe, odrzuci ujemne rozwiązanie i pozostawi wynik, Egzamin maturalny z matematyki Kryteria oceniania odpowiedzi − poziom podstawowy 20 który może być realną prędkością jednego z pociągów, to takie rozwiązanie kwalifikujemy do kategorii Rozwiązanie pełne i przyznajemy 5 punktów" TYCZY SIĘ TO NP ZADANIA Z POCIĄGIEM.
10 maj 21:06
Insane: Zrobiłem coś takiego na tej maturze. W ostatniej dosłownie linijce, przy redukcji wyrazów (w zadaniu za 6 pkt) − z parametrem, zamiast −12 napisałem −16, przez co wyszły inne pierwiastki, ALE I TAK JEDEN TRZEBA BYŁO ODRZUCIĆ I ODRZUCIŁEM. Powołując się na to, nie mają prawa ściąć mi punktu.
10 maj 21:09
Blue: A ogólnie jak sądzicie, ile będziecie mieli pkt?emotka
10 maj 22:33
Blue: tzn procentemotka
10 maj 22:33
Nieuchwytny: "Są trzy rodzaje matematyków: tacy, którzy potrafią liczyć i tacy, którzy liczyć nie potrafią." − zaczekam na klucz emotka
10 maj 22:34
Insane: równiutko 70
10 maj 22:37
Hajtowy: 50−60% emotka
10 maj 22:38
mat: Insane: gdzie to znalazłeś?
10 maj 23:05
razor: to jest klucz z podstawy z zeszłego roku http://www.cke.edu.pl/files/file/Arkusze-2013/Matura-2013/Kryteria-Oceniania/matematyka-PP.pdf Nie wiem jak mam rozumieć "Kryteria oceniania uwzględniające specyficzne trudności w uczeniu się matematyki". Czy chodzi tu o osoby z dysleksją? Chodzące do klas specjalnych? Nie mam pojęcia
10 maj 23:10
Insane: To się tyczy każdego ucznia.
10 maj 23:14
razor: Skąd taka informacja?
10 maj 23:16
Insane: Z tego, co wkleiłeś razoz
10 maj 23:18
razor: Nie wiem czy źle rozumuję, ale wg mnie to wygląda tak, jakby tam był podział na 1) Kryteria oceniania "normalnego" ucznia i 2) Kryteria oceniania ucznia który ma problemy z uczeniem się matematyki
10 maj 23:21
jakubs: Nie istnieje coś takiego jak problemy z uczeniem się matematyki, to są ogólnie dla wszystkich przedmiotów przyznawane np. dysgrafia dysortografia dysleksja itd. Jakoś tam inaczej to jest traktowane, ale przy matematyce raczej słabo, bo albo ktoś napisze 5 albo 9 to jest istotna różnica. Bardziej się liczy na polskim.
10 maj 23:26
daras: Insane Ty jednak jesteś in sane albo kryteria z matmy są różne od tych z fizy emotka
11 maj 06:01