matematykaszkolna.pl
A po maturze ? 52: Kiedy są terminy składania podań na studia
4 maj 13:33
zawodus: Jakich podań?
4 maj 13:36
52: No wiesz o co chodzi Kiedy trzeba złożyć "coś" że się idzie na dany kierunek.
4 maj 13:37
Nieuchwytny: Po wynikach z matur. Rekrutacje zaczynają się początkiem lipca.
4 maj 13:38
52: Dzięki wielkie emotka
4 maj 13:39
zawodus: Wszystko przez internet emotka Już teraz zaglądaj przez internet na strony uczelni, które cię interesują emotka
4 maj 13:50
52: Automatyka i robotyka albo Mechatronika... Wrocław lub Łódź ... Tylko szkoda że ja po liceum
4 maj 14:05
zawodus: Dlaczego? Jak jesteś zdolny to sobie poradzisz Jak ktoś idzie do technikum to rzadziej wybiera studia emotka
4 maj 14:07
Marcin: Oj tam, oj tam. Ja jestem po technikum, a wolałbym być po liceum
4 maj 14:11
marzena: po technikum coś masz, po liceum tylko iść na studia no bo ci innego
4 maj 14:23
muflon: po liceum można wiele rzeczy robić, niekoniecznie studiować
4 maj 14:26
Marcin: Jeszcze nie mam nic. Przede mną egzamin zawodowy emotka
4 maj 14:27
Draghan: A jaki zawód, Marcinie? emotka
4 maj 14:42
Hajtowy: Murarz, tynkarz, akrobata
4 maj 14:55
Marcin: Informatyk!
4 maj 14:55
Marcin: Hajtowy − alkoholik
4 maj 14:56
Marcin: Praktycznych żebyś nie oblał
4 maj 14:56
Draghan: Praktyczny to pic na wodę Teoretyczny już gorzej, chociaż to można nastrzelać Powodzenia tam wtedy! emotka
4 maj 15:14
Marcin: Dobrze że teoria tylko na 50% emotka Praktyka to tam luuuzik emotka Nie dziękuję. Też jesteś informatykiem?
4 maj 15:16
52: zawodus w tych czaszach nie trzeba być zdolnym Trzeba być pracowitym, ambitnym i systematycznym i się da radę, a u mnie to tak jak mi się zachce. Ale myślę że warto spróbować.
4 maj 15:33
Draghan: Tak, technik informatyk, kłaniam się nisko
4 maj 15:35
Marcin: Fajowo Draghan Gdzie idziesz na studia?
4 maj 15:41