matematykaszkolna.pl
d Jurek z matfiz:): Jak myślicie ile będziecie mieć % z mautry roz. ?
27 kwi 22:34
Saizou : 101%
27 kwi 22:35
Hajtowy: 100
27 kwi 22:35
Hugo: Z rozszerzenie mam nadzieje na minimum 85%
27 kwi 22:35
Krzysiu: w Tym roku to nie powinno być nic nadzwyczajnego .Dopiero w przyszłym z nową podst. programową to dopiero będzie poziom ROZSZERZONY
27 kwi 22:39
007: może 40% będzie
27 kwi 22:40
Hajtowy: O kurde, Wy pytacie o rozszerzenie emotka Spoko, podstawa też ma coś do powiedzenia xd
27 kwi 22:41
Jurek z matfiz:): ja osobiście liczę na +− 70 ale jak będzie to nie wiem a co do matury to w przyszłym roku to pomęczą młodych z tym rozszerzeniem
27 kwi 22:42
Jurek z matfiz:): ja nic nie mówie Podstawa jest spoko
27 kwi 22:43
Jurek z matfiz:):
27 kwi 22:43
Wiktoria : liczę na 90 , ale z podstawy. Pozdrawiam emotka
27 kwi 22:45
zawodus: W przyszłym roku też będzie łatwo emotka policzenie granicy
 n+1 1 
lim

=

 2n 2 
to jak dla mnie poziom podstawówki... emotka Lepiej było podnieść poprzeczkę obecnego materiału niż dodawać rzeczy na takim poziomie
27 kwi 22:45
bezendu: ja 303 %
27 kwi 22:46
LM: ciągi ciągami ale z geometrii będzie ciężko.
27 kwi 22:49
LM: coś dla ambitnych Żaden z czterech zegarów wiszących w pokoju Marka nie wskazuje poprawnie czasu – każdy z nich albo spieszy się, albo spóźnia się. Czas pokazywany przez pierwszy zegar różni się od czasu właściwego o 2 minuty, przez drugi o 3 minuty, przez trzeci o 4 minuty, a przez czwarty o 5 minut. Pewnego razu Marek, chcąc dowiedzieć się, która jest godzina, odczytał wskazania swoich zegarów: jeden z nich wskazywał za 6 minut trzecią, jeden za 3 minuty trzecią, jeden 2 minuty po trzeciej, jeden 3 minuty po trzeciej. Która była wtedy godzina?
27 kwi 22:59