matematykaszkolna.pl
funkcja w ujęciu teoretycznym kwiatek: Witam wszystkich! Czy da się w miarę prostym (aczkolwiek matematycznym) językiem wytłumaczyć, dlaczego funkcja y= x określona jest przez równanie y2 − x = 0 ? Wszystkim, którzy pochylą się nad problemem przeze mnie przedstawionym (a chodzi tu o połączenie wiedzy teoretycznej z podejściem dydaktyczno−metodycznym), z góry dziękuję. Kwiatek.
30 paź 18:37
tim: Może nie mam dydakktyczno−metodycznego, ale zauważ: y = x /2 y2 = x y2 − x = 0
30 paź 18:41
kwiatek: Dziękuję Ci Tim! Widzę, że masz podejście dydaktyczne. Pozdrawiam.
30 paź 18:53
tim: Mam 15 lat... Eta zaprzeczy co do podejścia pedagogicznego
30 paź 18:55
tim: Tzn jego braku...
30 paź 18:59
Eta: Koniecznie przy założeniu: x ≥0 ! Pozdrawiam timemotka
30 paź 19:00
kwiatek: Chodzi przecież o jak najłatwiejsze wytłumaczenie zagadnienia! Mnóstwo nauczycieli gada dużo, a z ich gadania niewiele wynika... Pozdrawiam Was!
30 paź 19:06